خبرگزاری کار ایران

معتبرترین فروشگاه خرید هدایای تبلیغاتی نوروزی کجاست ؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۹۹۷

اغلب شما هدایای تبلیغاتی را هدایایی مثل بج سینه یا پوشه دکمه دار یا سررسید و تقویم می دانید. اما در این چند سال گذشته با رایج ‌تر شدن کار از راه دور، هدایایی که میتواند برای افراد دورکار کاربرد داشته باشد، مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

اغلب این هدایا برای برنامه ریزی و کار بصورت دورکاری مورد استفاده قرار می گیرند. این هدایا در بعضی مواقع می تواند بعنوان هدایای نوروزی نیز مورد استفاده قرار گیرد. از جمله این هدایا می توان به سررسید یا لیوان تبلیغاتی ماگ یا خودکار تبلیغاتی اشاره کرد. در ادامه در مورد هدایای تبلیغاتی نوروزی پرکاربرد بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد .

یک فروشگاه اینترنتی معتبر هدایای تبلیغاتی چه اقلامی را به فروش می رساند ؟

اگر در یک نمایشگاه معتبر شرکت کرده باشید حتما هدایای تبلیغاتی که در آن نمایشگاه عرضه می شود، توجه شما را جلب کرده است. اگر مدیر شرکتی باشید نیز، هدایای تبلیغاتی نوروزی مانند سررسید، که از دیگر شرکت ها برای شما ارسال می شود نیز توجه شما را جلب می کند. برای کارمندان نیز ماجرا به همین منوال است. در ادامه به بهترین هدایای تبلیغاتی که اغلب مورد استفاده قرار می گیرد اشاره خواهیم کرد.  

خرید خودکار تبلیغاتی

خیلی وقت ‌ها متوجه می ‌شوید که به یک خودکار نیاز دارید و یا ندارید یا خودکاری که روی میزتان دارید کار نمی‌کند. یک خودکار قابل اعتماد یک آیتم ضروری است که هر دفتری در خانه باید داشته باشد. خرید خودکارهای مارک دار برای کارمندان خود نه تنها لوازم التحریر مهمی را برای آن ها فراهم می کند، بلکه به آن ها محل کار و پروژه ای را که بخشی از آن هستند، یادآوری می کند.

خرید دفترچه یادداشت تبلیغاتی

موردی که اغلب نادیده گرفته می شود، یک دفترچه یادداشت تبلیغاتی است که اگر کارمندان شما نیاز به یادداشت شماره تلفن یا یادآوری داشته باشند، از آن سپاسگزار خواهند بود. این ممکن است چیزی باشد که معمولاً برای خود نمی ‌خرند، اما وقتی متوجه شوند که چقدر از آن استفاده می ‌کنند، هدیه‌ ای مورد استقبال خواهد بود. شما می توانید نوت بوک های مارک دار بخرید تا یک مزیت حرفه ای به هدیه خود برای کارمندان اضافه کنید.

 برای داشتن یک دفترچه یادداشت با ویژگی ‌های ویژه که به شما و کارمندانتان کمک می‌کند تا سازماندهی شوند، گزینه های مختلفی وجود دارد. دفترچه یادداشت هایی شامل یک جلد وینیل بادوام، یادداشت های چسبناک برای یادآوری و نشانگر نئونی مختلف برای یادداشت ها بسیار جذاب و پرکاربرد هستند. این طرح های هوشمند را می توان با لوگو و برند شرکت شما شخصی سازی کرد.

چاپ تیشرت تبلیغاتی

معتبرترین فروشگاه خرید هدایای تبلیغاتی نوروزی کجاست ؟

پوشاک تبلیغاتی نه تنها به تبلیغ برند شما کمک می کند، بلکه به تقویت روحیه تیمی کمک می کند و باعث می شود کارمندان شما احساس کنند که بخشی از تیم هستند. این در رویدادهای شرکت مهم است، زمانی که تأثیر ماندگار اهمیت دارد، اما با لباس ‌های تابستانی و زمستانی، آن ها می ‌توانند هدیه ‌ای عالی برای کارمندانی که از خانه کار می ‌کنند، نیز بسازند. تیشرت ‌های تبلیغاتی در طرح ‌های ساده و شیک عرضه می ‌شوند. هدایایی را برای کارمندان خود بخرید که آن ها را دوست خواهند داشت و ارزش تبلیغاتی بیشتری برای کسب و کار شما خواهد داشت.

خرید تقویم یا سررسید تبلیغاتی

یک تقویم رومیزی یا سررسید برای کارمندانی که دوست دارند هفته کاری خود را یادداشت کنند مفید است. برای کسانی که از راه دور کار می‌ کنند، شما با یادآوری کارهایی که باید در آن هفته انجام دهید، احاطه نشده‌ اید، و یک تقویم یا سررسید می ‌تواند راهی برای سازماندهی ماندن و حفظ حجم کاری شما باشد. خرید تقویم جیبی یا سررسید برای کارمندانتان یک هدیه کاربردی است که به آن ها نشان می دهد که می خواهید به هر نحوی که می توانید از آن ها حمایت کنید. سررسید می تواند در کنار چاپ پرچم تبلیغاتی به عنوان یک نماد در شرکت ها به شمار بیاید.

خرید لیوان تبلیغاتی ماگ 

در دفتر کار، کارمندان ممکن است لیوان های شرکتی را برای چای و قهوه خود انتخاب کنند، اما کسانی که از راه دور کار می کنند، این تجمل را نخواهند داشت. یک لیوان تبلیغاتی شخصی‌ سازی شده یادآور مثبت دیگری برای کارمندانی است که از راه دور کار می ‌کنند که بخشی ارزشمند از تجارت هستند. اگر کارمندان شما از راه دور کار می کنند، زیرا باید به طور منظم سفر کنند، یک ماگ یا لیوان مسافرتی یک ژست به همان اندازه مهربانانه است.

خرید هدفون تبلیغاتی

کارمندان در اکثر دفاتر برای انجام کارهایشان نیاز به فناوری دارند. برای کسانی که از راه دور کار می کنند، از بسیاری انتظار می رود که در صورت نیاز هدفون خود را بخرند. هدفون های تبلیغاتی شخصی شده، تجهیزات اداری خانگی مفیدی برای کارمندانی هستند که باید جلسات مجازی را با زندگی خانوادگی متعادل کنند. خرید یک جفت هدفون برای کارمندان ژستی است که بسیار مورد استقبال کارکنان از راه دور شما قرار خواهد گرفت.

خرید پاور بانک تبلیغاتی

وقتی صحبت از فناوری شد، با داشتن رایانه، مانیتور و صفحه کلید استاندارد محل کار، دفاتر خانگی برای عملکرد به تعداد زیادی پریز برقی رایگان نیاز دارند. شارژر قابل حمل و یا پاوربانک تبلیغاتی تجهیزات اداری خانگی مفیدی برای کارمندانی است که باید جلسات مجازی را با زندگی خانوادگی متعادل کنند.

خرید اسپیکر تبلیغاتی 

گوش دادن به موسیقی به بسیاری از افراد کمک می کند تمرکز خود را حفظ کنند و یک روز پرمشغله در محل کار را پشت سر بگذارند. اسپیکرها می توانند هدیه ای عالی برای کمک به کارکنان شما برای تکمیل تنظیمات دفتر خانه خود باشند. یک بلندگوی بلوتوث کوچک که روی میز آن ها در خانه قرار می گیرد و موسیقی مورد علاقه آن ها را پخش می کند، در بهبود رضایت شغلی و این که کارمندان شما بدانند کار بزرگی که انجام می دهند را تشخیص می دهند، بسیار کمک خواهد کرد.

خرید فلش تبلیغاتی

درایو فلش USB برای کارمندانی که زمان زیادی را بین محل کار و خانه می ‌روند، ضروری است. این به آن ها اجازه می دهد تا به راحتی کار خود را از دفتر به محل کار خود در خانه، منتقل کنند و اگر فناوری آن ها در خانه فضا نداشته باشد، فضای ذخیره سازی بیشتری را فراهم می کند. یک درایو فلش USB شخصی شده، برای شناسایی برند و یک قطعه مفید از تجهیزات اداری خانگی برای کارمندان از راه دور شما عالی است.

بهترین هدایای تبلیغاتی نوروزی را از کجا بخرید ؟

معتبرترین فروشگاه خرید هدایای تبلیغاتی نوروزی کجاست ؟

اگر برای شما نیز دغدغه است که هدایای تبلیغاتی خود را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که از یکی از معتبرترین فروشگاه های هدایای تبلیغاتی در ایران یعنی مجموعه بهار گیفت بازدید کنید.

فروشگاه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت ارائه دهنده انواع هدایای تبلیغاتی ارزان، هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، هدایای تبلیغاتی مهندسی، هدایای تبلیغاتی نوروزی، هدایای تبلیغاتی الکترونیکی دیجیتال که از انواع این هدایا می توان به بج سینه، پوشه دکمه دار، خودکار تبلیغاتی، آفتابگیر ماشین تبلیغاتی، چاپ تیشرت تبلیغاتی، چاپ پرچم تبلیغاتی، ساعت دیواری تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی ماگ، سررسید و تقویم رومیزی و دیواری، انواع تندیس و کاپ قهرمانی، لوح تقدیر، جلد لوح تقدیر، فلش تبلیغاتی و پاور بانک تبلیغاتی و ... می باشد، می توان اشاره کرد.  شما می توانید با مراجعه به سایت https://www.bahargift.com/ از نمونه کارهای این فروشگاه دیدین کنید و با شماره گیری 09121715032 از مشاوره رایگان بهره ببرید .

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز