خبرگزاری کار ایران

هدیه روز زن برای کارمندان چه بخریم؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۷۲۵

آمارها نشان می‌دهند که نگرش حدوداً 60 درصد از افراد نسبت‌به یک شرکت و سازمان بعد از دریافت هدیه تبلیغاتی مثبت می‌شود. هیچ‌چیز مانند هدیه، انگیزه کارمندان را به کار کردن بیشتر نمی‌کند. همه مردم از کادو گرفتن خوشحال می‌شوند و بسیاری از صاحبان کسب‌وکار برای روزهای مناسبتی، ازجمله روز زن، برای پرسنل خود کادو می‌خرند. در این مقاله، قرار است شما را با انواع هدیه روز زن برای کارمندان خانم آشنا کنیم. نام برند شما روی هدایای تبلیغاتی حک می‌شود و به بهتر شناخته شدن کسب‌وکار شما در بین مردم کمک شایانی می‌کند. اگر شما صاحب کسب‌وکاری هستید و به‌دنبال کادویی مناسب و جذاب برای کارمندان خانم خود به مناسبت روز زن می‌گردید، خواندن ادامه این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم. 

ماگ و لیوان؛ هدیه روز زن برای کارمندان نمونه

یکی از هدیه‌های ماندگار برای کارکنان خانم به مناسبت روز زن، ماگ و لیوان تبلیغاتی است. برای کسب‌وکارهای کوچک که نمی‌توانند هزینه چندانی پرداخت کنند، ماگ و لیوان بهترین انتخاب محسوب می‌شود. قیمت لیوان‌های تبلیغاتی نسبت‌به هدایای دیگر به‌صرفه‌تر است و جزو هدایای تبلیغاتی کاربردی به شمار می‌آید. ماگ‌ها و لیوان‌های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که در ادامه آن‌ها را لیست کرده‌ایم.

  • لیوان پلاستیکی
  • لیوان سرامیکی
  • لیوان فلزی
  • لیوان حرارتی
  • لیوان نشکن
  • لیوان شیشه‌ای
  • لیوان یخی 
  • لیوان کاغذی

کارمندان خانم لیوان و ماگ را روی میز کار خود می‌گذارند و این هدیه جذاب هرروز جلوی چشمان آن‌هاست. درصورتی‌که کارمندان شما در شرکت دیگری مشغول به‌کار شوند، ماگ را همراه خود می‌برند و روی میز کار جدیدشان می‌گذارند. 

ساعت تبلیغاتی، کادویی منحصربه‌فرد برای خانم‌های کارمند

احتمالاً کمتر کسی پیدا می‌شود که از گرفتن هدیه‌ای مثل ساعت تبلیغاتی ذوق‌زده و خوشحال نشود. کارکنان شما هرروز از ساعت استفاده می‌کنند و با دیدن زمان، نام برند شما در ذهنشان ماندگار می‌شود. برای احیا و گسترش نام برند، هدیه دادن ساعت تبلیغاتی به پرسنل خانم پیشنهاد ویژه و جذابی محسوب می‌شود. قیمت ساعت نسبت‌به هدایای دیگر مقرون‌به‌‌صرفه است و هر خانمی از گرفتن این کادو شگفت‌زده می‌شود. ساعت در دسته هدایای تبلیغاتی کاربردی محسوب می‌شود و ماندگاری و عمر مفید بالایی دارد. ساعت‌های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که در پایین آن‌ها را لیست کرده‌ایم.

  • ساعت تبلیغاتی رومیزی
  • ساعت تبلیغاتی دیواری
  • ساعت تبلیغاتی مچی

اگر به‌دنبال کادوی خاص، کاربردی و شیکی برای پرسنل خانم خود به مناسبت روز زن می‌گردید، بهترین انتخاب خرید ساعت‌های تبلیغاتی است. 

هدیه روز زن برای کارمندان چه بخریم؟

ست خودکار و اتود تبلیغاتی؛ هدیه‌ای مناسب برای روز زن

یکی از پرطرفدارترین هدیه‌های تبلیغاتی بین صاحبان مشاغل، خودکار تبلیغاتی محسوب می‌شود. ست خودکار و اتود تبلیغاتی را می‌توان به‌طور عمده خریداری کرد که قیمت به‌صرفه‌ای دارد. اگر به‌دنبال هدیه روز زن برای کارمندان خود می‌گردید و توانایی پرداخت هزینه بالا را ندارید، پیشنهاد ما به شما انتخاب خودکار تبلیغاتی است. در ادامه، انواع خودکار تبلیغاتی را به شما معرفی می‌کنیم.

ست خودکار و اتود تبلیغاتی؛ هدیه‌ای ارزان و خاص

در این ست، یک عدد خودکار و یک عدد اتود قرار دارد که هردو یک شکل هستند. اگر ست خودکار و اتود تبلیغاتی را برای کارمندان خانم خود بخرید، آن‌ها به‌طور یکسان از یک خودکار مشخص با نام برند شما استفاده می‌کنند که جذابیت بالایی دارد. چاپ لوگوی شما روی خودکار، نام برند شما را در ذهن پرسنل خانم خود ماندگار می‌کند. 

خودکار تبلیغاتی پلاستیکی؛ کادویی با رنگ‌های مختلف

اگر کسب‌وکار شما هنوز به سوددهی مناسبی نرسیده، بهتر است برای کادوی روز زن به کارکنان خود خودکار پلاستیکی هدیه دهید. خودکارهای پلاستیکی قیمت بسیار مناسبی دارند و در رنگ‌های مختلف تولید و به بازار عرضه شده‌اند. خودکارهای پلاستیکی در سه نوع فشاری، در دار و چرخشی در بازار موجود هستند. 

خودکار تبلیغاتی فلزی؛ هدیه‌ای جذاب و لوکس

خودکارهای تبلیغاتی فلزی ظاهر جذابی دارند و هدیه‌ای مدرن محسوب می‌شوند. خودکار تبلیغاتی فلزی در دسته کادوهای جذاب و لاکچری قرار می‌گیرد و انتخاب خوبی برای هدیه روز زن به پرسنل خانم محسوب می‌شود. خودکارهای فلزی به‌راحتی در دست قرار می‌گیرند و برای نوشتن مناسب‌اند. 

هدیه روز زن برای کارمندان چه بخریم؟

ساک دستی؛ هدیه به مناسبت روز زن به کارکنان خانم

یکی دیگر از کادوهایی که می‌توانید برای روز زن به خانم‌های کارمند خود هدیه بدهید، ساک دستی است. امروزه مردم به محیط‌زیست توجه بسیاری دارند و از ساک‌های پارچه‌ای به‌جای کیسه‌های پلاستیکی استفاده می‌کنند. یکی از مهم‌ترین مزایای ساک‌های دستی برای هدیه دادن، قیمت پایین آن‌هاست. همچنین باتوجه‌به متریال استفاه‌شده در آن‌ها، طول عمر و ماندگاری بالایی دارند. ساک‌های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که عبارت‌اند از:

  • ساک دستی کاغذی
  • ساک دستی پارچه‌ای 
  • ساک دستی پلاستیکی

برای خرید ساک دستی، حتماً کیفیت متریال به‌کاررفته در آن را بررسی کنید. ساک‌های دستی باید به‌گونه‌ای باشند که بتوان از آن‌ها بارها استفاده کرد. ساک‌هایی با جنس ضعیف، اصلاً هدیه مناسبی برای کادوی روز زن به کارکنان شما نیستند. 

پاوربانک؛ هدیه جذاب و منحصربه‌فرد روز زن برای کارمندان خانم

احتمالاً برای شما نیز پیش آمده است که در خیابان شارژ تلفن همراهتان تمام شود. پس چه هدیه‌ای به‌غیراز پاوربانک می‌تواند اینقدر جذاب و کاربردی باشد؟ اگر به‌دنبال هدیه سازمانی روز زن برای پرسنل خانم می‌گردید و بودجه لازم را دارید، برای آن‌ها پاوربانک بخرید. تلفن همراه یکی از وسایل ضروری و همراه مردم در جامعه امروز است و پاوربانک هدیه‌ای خاص، شیک، کاربردی و باارزش محسوب می‌شود. 

اگر پاوربانک به‌سرعت خراب شود، تبلیغ منفی برای شما به‌عنوان صاحب کسب‌وکار به شمار می‌آید؛ بنابراین در انتخاب جنس و کیفیت پاوربانک حتماً دقت کنید. در حالت کلی، برای خرید هدایای سازمانی روز زن حتماً به کیفیت آن کادو توجه کنید و کمیت را فدای کیفیت نکنید. 

هدیه روز زن برای کارمندان چه بخریم؟

خرید بهترین هدیه‌های سازمانی از سایت فروشگاهی توکاگیفت

در این مقاله، شما صاحبان مشاغل را برای انواع هدیه روز زن برای کارمندان آشنا کردیم. ماگ و لیوان تبلیغاتی، پاوربانک، ست خودکار و اتود تبلیغاتی و ساک دستی ازجمله هدایای مناسب و جذاب برای کارکنان خانم شرکت شما هستند. همچنین ساعت تبلیغاتی هدیه‌ای منحصربه‌فرد و جذاب برای هر خانمی محسوب می‌شود. شما با چاپ لوگوی خود روی هدیه سازمانی، نام برندتان را در ذهن مخاطبان حک خواهید کرد.

فروشگاه توکاگیفت، بهترین خدمات را در زمینه فروش هدایای تبلیغاتی به مخاطبان عرضه می‌کند. شما می‌توانید بهترین محصولات و هدیه‌های تبلیغاتی را با مناسب‌ترین قیمت، در فروشگاه توکاگیفت پیدا کنید.  در کنار قیمت مناسب، استفاده از متریال باکیفیت، یکی از مهم‌ترین خدمات توکاگیفت به مشتریان خود است. برای بررسی انواع نمونه‌کارهای ما به سایت توکاگیفت به آدرس tokagift.com مراجعه کنید. همچنین برای مشاوره رایگان با متخصصان توکاگیفت با شماره تلفن 02188395093 تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز