خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم گرگان در مجلس:

باید در صندوق بازنشستگی تحول ایجاد شود/ پی‌گیر تهیه زمین برای مسکن کارگران هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۸۹۵

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: باید در صندوق بازنشستگی تحول ایجاد شود و متاسفانه صندوق بازنشستگی تبدیل به یکی از بحران های کشور شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنای گلستان، غلام رضا منتظری در دیدار با تشکل‌های کارگری استان اظهار کرد: تعدادی افراد از جامعه کارگری گلایه دارند چرا بانک رفاه کارگران وام به صورت محدود به جامعه کارگری پرداخت می‌کند و این موضوع را فوری بررسی می‌کنیم که اگر مانعی وجود دارد شناسایی می‌کنیم و مشکل را از پیشرو برخواهیم داشت.

وی ادامه داد: باید در صندوق بازنشستگی کشور تحول ایجاد شود و متاسفانه امروزه صندوق بازنشستگی تبدیل به یک بحران جدی شده است. این صندوق باید روی پای خودش باشد و باید به دولت پول بدهد ولی امروزه برعکس شده است.

وی افزود: دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گلستان یکی از بزرگترین دانشگاه‌های کشور است و امکانات بسیار خوبی دارد. دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گلستان ظرفیت بین المللی شدن را دارد و هر کمکی نیاز باشد ما انجام خواهیم داد.

وی افزود: پیگیر تهیه زمین برای مسکن کارگران هستیم و مکاتباتی با بنیاد مستضفعان شده است و در حال تلاش هستیم بتوانیم در کوتاه ترین زمان برای این قشر زحمت کش اقدماتی انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: کارگران همیشه به نظام و انقلاب وفادار بودند و کارگران روح اصلی تولید و اقتصاد ایران هستند. مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای تامین امرار معاش کارگران و امنیت شغلی آنها انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز