خبرگزاری کار ایران

جوابیه وزارت آموزش و پرورش در مورد رتبه بندی معلمان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۷۶۹

وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به مطلب مندرج خبرگزاری ایلنا به تاریخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۱ باعنوان «معلمان همچنان در انتظار صدور احکام رتبه بندی/ تعلل در پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان چرا؟» جوابیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، وزارت آموزش و پرورش در در پاسخ به مطلب مندرج خبرگزاری ایلنا به تاریخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۱ باعنوان «معلمان همچنان در انتظار صدور احکام رتبه بندی / تعلل در پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان چرا؟» جوابیه‌ای صادر کرد.

متن جوابیه به شرح زیر است: 

به استناد قانون نظام رتبه بندی معلمان مصوب ۱۵/۱۲/۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی و آیین نامه شماره ۵۹۴۲۶/ت۵۹۷۹۴هـ مورخ ۱۲/۴/۱۴۰۱ و اصلاحیه شماره ۸۱۸۴۳/ت۶۰۱۵۱هـ مورخ ۱۵/۰۵/۱۴۰۱ هیئت محترم وزیران، اعلام می دارد؛ فرایند رتبه بندی از تاریخ ۲۶/۰۵/۱۴۰۱ به استناد بخشنامه شماره ۲۶/۷۱۰ و شیوه نامه اجرایی همان قانون اطلاع رسانی و اجرا گردیده است و هم اکنون با عنایت به هماهنگی امور مختلف و تشکیل کارگروههای اجرایی با محوریت صدور احکام و اعلام رتبه واقعی وارد فاز اجرایی کامل برای شاغلین و بازنشسته ها شده است.

  خواهشمنداست دستور فرمایید طبق قانون مطبوعات و رسانه‌ها نسبت به درج جوابیه این مرکز در همان صفحه و با همان قلم اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز