خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش در اردبیل:

از معلمان انتظار داریم در بخش تربیتی بیشتر فعالیت کنند / اعمال رتبه بندی حقیقی معلمان از فرروردین ماه 1402

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۵۷۲

وزیر آموزش و پرورش گفت: 380 هزار میلیارد ریال برای رتبه بندی معلمان با همکاری مجلس شورای اسلامی تامین شده است.

به گزارش ایلنا، یوسف نوری ظهر امروز  در جلسه شورای آموزش و پرورش خلخال اظهار داشت: 380 هزار میلیارد ریال برای رتبه بندی معلمان با همکاری مجلس شورای اسلامی تامین شده است.

وی افزود: قانون رتبه‌بندی معلمان با همکاری مجلس و تأیید شورای نگهبان و تلاش مؤثر دولت در حال اجرا است و ما قدردان دولت هستیم که این لایحه را به خاطر منابع زیاد پس نگرفت.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: تلاش معلمان بعد از کرونا مضاعف شده است و تا پایان سال انتظار داریم در بخش تربیتی بیشتر فعالیت کنند تا دانش‌آموزان با استفاده از ظرفیت معلمان و مربیان بتوانند به طور کامل  به فضای واقعی برگردند.

نوری با بیان اینکه بازنشستگان نیز امسال مشمول افزایش حقوق شده‌اند، افزود: هرچند بازنشستگان به طور کامل زیر نظر سازمان بازنشستگی هستند اما این امر رافع مسئولیت ما نیست و ما نیز در چارچوب مقررات در خدمت آنها هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر چند ممکن است امسال معلمان رتبه‌های حقیقی خود را دریافت نکنند اما از ابتدای سال آینده رتبه حقیقی معلمان اعمال شده و بر اساس آن مزایای رتبه‌بندی نیز به آنها پرداخت خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: 400 هزار رتبه معلمان آماده صدور است و در این زمینه تلاش می‌کنیم تا به آخر سال به این تعداد بیفزاییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز