خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

جشنواره "تبریز، بهشت ماندگار" نوروز 1402 برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۳۵۷

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: با توجه به آغاز ماه رمضان از 4 فروردین ماه در زمینه برگزاری برنامه های نوروزی امسال شرایط خاصی وجود دارد، براین اساس تا سوم فروردین جشنواره "تبریز بهشت ماندگار" را نامگذاری و برنامه های مختلف در مناطق مختلف شهری برگزار می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، امیر نصیر بیگی در نشست خبری پایان سال در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: سال 1402 با قوت و انرژی مضاعف شروع خواهیم کرد و اهمیت شورا و شهرداری را در برنامه های سال آتی در رویداد های مختلف فرهنگی به وضوح خواهیم دید.

وی افزود: افتتاحیه جشنواره نوروزی فردا جمعه 26 اسفند در محوطه عمارت تاریخی ائل گلی برگزار خواهد شد، از چهارم فروردین برنامه ترکیبی افطارلیق برنامه ریزی شده است که به شرط مناسب بودن آب و هوا در فضای باز برنامه های مختلف برگزار خواهد شد، این برنامه ها در تمامی مناطق شهری اجرا خواهد شد.

نصیربیگی در رابطه با برنامه‌های ورزشی این سازمان اظهار داشت: المپیاد ورزشی پرچم نزدیک یک ماه است که آغاز شده و برخی مسابقات نیز در حال برگزاری و تا چندین ماه ادامه دار خواهد بود، نشاط اجتماعی و تغییر وضعیت عمومی محوریت ما در این مسابقات است و در تمامی آن ها هیچ هزینه ای برای شهروندان محتمل نشده است.

وی ادامه داد: تیم ها با مراجعه به سایت ثبت نام کرده و حتی هزینه های هیئات ورزشی را نیز از سوی سازمان پرداخت گردیده و هیچ هزینه ای برای شهروندان نداشته است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: قبل از جام پرچم نیز چندین مسابقه را برگزار کردیم که با عنوان توسعه ورزش همگانی به همه شرکت کنندگان حمایت هایی صورت گرفت.

نصیربیگی در پاسخ انتقاد از غیرفعال بودن خانه هنرمندان تبریز اظهار داشت: در نظر داریم با انجام تعمیرات لازم در خانه هنر به عنوان یکی از مکان های مهم شهری آن جا را به کتابخانه فرهنگ هنر و تجمع اصحاب فرهنگ و هنر تبدیل کنیم، خانه ختایی نیز به عنوان محل برگزاری رویداد ها نیز انجام خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با تاکید بر ضرورت احیا باغ گلستان شهر، گفت: برنامه داریم تا این موضوع را برای سال آینده عملی سازیم و این مکان به محل اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری پویا تبدیل شود. 

وی همچنین از تدوین برنامه‌های این سازمان برای محلات شهر خبر داد و افزود: این برنامه برای سال ۱۴۰۲ به شورای شهر ارائه و تایید شده است، توزیع عادلانه و توجه به سرانه فرهنگی در محلات نیز در برنامه‌های مناسبتی مورد توجه قرار گرفته است.

امیر نصیربیگی در خصوص وضعیت بودجه این سازمان برای سال آتی نیز گفت: شهرداری تبریز بودجه ویژه‌ای برای بخش فرهنگ، اجتماع و ورزش شهر در سال ۱۴۰۲ پیش بینی کرده که در مقایسه با بودجه سال ۱۴۰۱ تحول ویژه‌ای داشته و عینیت آن را در حوزه اجرا خواهیم دید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز