خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان خبر داد؛

پیش بینی بارش‌های رگباری برای قزوین تا پایان هفته

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۷۵۶

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: باتوجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید در روز پنجشنبه هشدار نارنجی هواشناسی صادر شده و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، لغزندگی جاده و کاهش دید افقی و اصابت صاعقه وجود دارد.

مریم بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان گفت: از امروز تا بعد ازظهر جمعه با گذر سامانه بارشی افزایش ابر و در برخی ساعات بارش باران، گاهی رعد و برق با احتمال تگرگ و وزش باد لحظه‌ای شدید را پیش رو خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی استان قزوین ادامه داد: عمده فعالیت سامانه برای روز پنجشبه است و برای قلل استان و مناطق مستعد احتمال بارش برف نیز خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: در روز پنجشنبه باتوجه به وضعیت جوی به رانندگان توصیه می‌شود احتیاط کنند، همچنین کوهنرودان هم باید از صعود به ارتفاعات و هم استانی‌ها از حضور در حاشیه رودخانه‌ها جلوگیری کنند.

بهروزی ادامه داد: برای روز شنبه جوی به نسبت پایدار همراه با افزایش نسبی هوا پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: کمترین میزان دما بامداد امروز با 3 درجه در کوهین و بیشترین میزان دما هم ظهر دیروز با 22 درجه در تاکستان و یوئین زهرا ثبت شد، دمای هوای قزوین هم بین 11 و 20 درجه در نوسان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز