خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران اعلام کرد:

فوت ۳ نفر در حوادث شب چهارشنبه آخر سال در استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۶۳۷

استاندار تهران از فوت ۳ نفر در شهرستان‌های قدس، بهارستان و ملارد در حوادث شب چهارشنبه آخر سال و انتقال ۵۳ مصدوم به بیمارستان‌ها تا ساعت ۲۲ امشب در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا فخاری با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و بازدید از آخرین تلاش‌های پلیس پایتخت در شب چهارشنبه آخر سال گفت: امشب پلیس و سایر نیروها برای این که مردم در آرامش باشند، حضور کافی و موثر دارند و با کمک تمام نیروهای انتظامی، امدادی و خدمات‌رسان قرارگاه تاکتیکی امام علی (ع) برای مدیریت شرایط امشب در ستاد فرماندهی تهران بزرگ تشکیل شده تا بتوانند به سرعت نیازمندی‌های مردم را از نظر ایمنی و امنیتی تامین کنند.

وی افزود: امشب خوشبختانه در مجموع شاهد وضعیت آرامی هستیم که با حضور موثر نیروهای انتظامی و گروه‌های امدادی و نیروهای خدمت‌رسان در شرایط اضطراری از جمله نیروهای اورژانس، آتش‌نشانی و سایر عوامل شهرداری تهران این شرایط به وجود آمده است.

فخاری با بیان این که تا ساعت ۲۲ امشب  ۳ نفر در حوادث شب چهارشنبه آخر سال در سطح استان تهران فوت کرده‌اند، عنوان کرد: این سه نفر در شهرستان‌های قدس، بهارستان و ملارد جان خود را از دست داده‌اند که برای خانواده‌های آنها آرزوی صبر داریم. همچنین در حوادث امشب ۵۳ مصدوم به بیمارستان‌ها منتقل شدند که امیدواریم هرچه زودتر سلامتی خود را بازیابند.

استاندار تهران ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره در هر فضایی که مردم می‌خواهند با شور و شادی در کنار یکدیگر قرار بگیرند، این شرایط را برنمی‌تابند و سعی می‌کنند تهدیداتی را ایجاد کنند که بحمدالله با هوشیاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بسیاری از توطئه‌ها خنثی شده است و امشب یکی از آرام‌ترین شب‌ها را نسبت به شب‌های مشابه سال‌های گذشته داشتیم که نشان از آمادگی، درایت و آمادگی به موقع نیروهای موثر برای ایجاد امنیت در سطح استان است.

وی در پایان تصریح کرد: از همت و تلاش همه عزیزانی که در همه حال از جمله امشب برای حفظ آرامش و امنیت مردم تلاش می‌کنند، سپاسگزاری می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز