خبرگزاری کار ایران

معاون تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تاکید کرد:

لزوم تولید محتوای اثربخش در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۵۹۵

معاون تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در دیدار با معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا گفت: با توجه به جنگ ترکیبی و همه جانبه دشمنان علیه ایران اسلامی، خواستار تولید محتوای اثربخش در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان هستیم.

به گزارش ایلنا، سردار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در دیدار با سردار سعید منتظرالمهدی، معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا گفت: با توجه به جنگ ترکیبی و همه جانبه دشمنان علیه ایران اسلامی، خواستار تولید محتوای اثربخش در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان هستیم.

وی افزود: معاونت تبلیغات و روابط  عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی در سال‌های اخیر با تولید محتوای اثربخش و فاخر از جمله: سرودهای انقلابی و مذهبی، نماهنگ ها، تولید مستند برجسته و اثرگذار فدائیان امنیت در حوزه شهدای گرانقدر انتظامی، جهاد تبیین در فضای مجازی و سایت های درون و برون سازمانی و انعکاس مجاهدت‌ها و تلاش های کارکنان خدوم انتظامی، گامی اساسی در ارتقای منزلت اجتماعی پلیس برداشته است. 

در ادامه، سردار منتظر المهدی، معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا گفت: همه ما به عنوان سربازان ولایت، موظفیم در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و جهاد تبیین اقدام نماییم.

وی ضمن تشکر از فعالیت‌های معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی خواستار تعامل و هم افزایی هرچه بیشتر دو معاونت در حوزه تولید محصولات تصویری، فرهنگی و اطلاع رسانی اقدامات پلیس در فضای حقیقی و مجازی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز