خبرگزاری کار ایران

در دیدار قائم مقام وزارت امور خارجه کویت؛

باقری خواستار تسریع در اجرای تفاهمات دوجانبه با کویت شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۲۴۹

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به روابط خوب دو کشور ایران و کویت، خواستار افزایش رایزنی‌ها و مشورت‌های سیاسی و تسریع در اجرای تفاهمات دو جانبه شد.

به گزارش ایلنا، علی باقری امروز با منصور عباد العتیبی، قائم مقام وزارت امور خارجه کویت در تهران دیدار و درخصوص موضوعات دوجانبه و همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین همکاری دو کشور در مجامع بین‌المللی گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

در این دیدار، باقری با اشاره به تلاش‌های گسترده انجام شده برای ارتقا روابط فی‌مابین در چهارچوب سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر گسترش روابط با همسایگان، از ادامه این تلاش‌ها در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، کنسولی و فرهنگی خبر داد.

وی با اشاره به روابط خوب دو کشور، خواستار افزایش رایزنی‌ها و مشورت‌های سیاسی و تسریع در اجرای تفاهمات دو جانبه شد.

قائم مقام وزارت امور خارجه کویت نیز با اشاره به پیوندهای مشترک و تاریخی روابط دو کشور، از سیاست همسایگی دولت رئیسی تمجید و اظهار امیدواری کرد که این سیاست موجب پیشرفت و توسعه همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای و بهبود ثبات و امنیت در منطقه شد.

وی از توافق صورت گرفته بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی برای از سرگیری روابط و بازگشایی سفارتخانه‌ها تمجید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز