خبرگزاری کار ایران

رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۰۹۰

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی، «علی مظفری» را به عنوان رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، «محمدمهدی طهرانچی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «علی مظفری» را به عنوان «رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب کرد. 

در متن حکم طهرانچی آمده است: 

«برادر گرامی جناب آقای علی مظفری

با سلام و تحیات؛ 

با عنایت به مراتب تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب می‌شوید. 

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره گیری از ظرفیت‌های مادی و معنوی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه در راستای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به ارتقای قرارگاه‌های جهادی در مرکز و استان‌ها و با استفاده از بسیج امکانات دانشگاه و به ویژه کمک‌های خیرین در جهت محرومیت‌زدایی در مناطق کشور اقدامات لازم را تحقق بخشید. 

در همین راستا چند نکته مورد تأکید قرار می‌گیرد: 

- جهاد، کوشش درمقابع موانع است. فرهنگ جهادی یعنی خسته نشدن، ایستادن و از پای نشستن و با پرهیز از ساده‌نگری برای رفع موانع تلاش کردن، از این رو از هیچ تلاش در این جهاد فروگذار ننمایید. 

- از مهم‌ترین وظایف، به میدان آوردن استطاعت‌های فراموش‌شده است. از خود فقرو محرومیت، مهم‌تر استعدادسوزی است که در سایه آن اتفاق می‌افتد. لذا ضروری است در محرومیت‌زدایی، نگاه همه جانبه وجود داشته باشد. 

- فعالیت جهادی و محرومیت‌زدایی، بیش از آنکه مفید به حال دریافت‌کننده خدمت باشد موجب رشد و اعتلای روحی مجاهد است. لذا ضروری است بستری فراهم آید که آحاد جامعه و دانشگاهیان در تأمین هم امکانات و هم منابع و نیز مشارکت نقش حداکثری داشته باشند. 

- جهاد، بسترساز رشد است و فعالیت‌های جهادی، رشد را در متن کنش فراهم می‌آورد. شرایطی فراهم آورید که همه افراد با همه سلایق در این فعالیت‌ها شرکت کنند. 

- شرایطی فراهم آورید که محرومیت‌زدایی پایدار اتفاق بیفتد و این موضوع جز با توانمندسازی جامعه مخاطب رخ نمی‌دهد و در این مسیر از تمام ظرفیت‌های علمی و دانش بنیان دانشگاه استفاده گردد. 

موفقیت جنابعالی را در انجام این مسئولیت مهم از درگاه الهی خواهانم. ضروری است بخش‌های مختلف دانشگاه همکاری و همراهی لازم با این قرارگاه را داشته باشند. 

محمدمهدی طهرانچی»

طهرانچی همچنین در نامه‌ای جداگانه، از خدمات و زحمات احمد صالحی آرا در دوران تصدی مسئولیت قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی و برای وی آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز