خبرگزاری کار ایران

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از سراهای نوآوری دانشگاه آزاد اصفهان بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۲۱۳

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان از مجموعه شرکت‌های فناور و سراهای نوآوری گیاهان دارویی مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان و هیأت همراه با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)، از دستاوردهای علمی – فناوری و پژوهشی محققان و پژوهشگران دانشگاه و مجموعه شرکت‌های مستقر در ساختمان تجاری‌سازی سرای نوآوری گیاهان دارویی و شرکت‌های مستقر در مراکز رشد فناوری دانشگاه بازدید کرد. 

وی در این بازدید، با تازه‌ترین دستاوردهای علمی و پژوهشی شرکت‌های مستقر در این واحد دانشگاهی آشنا شد و با تعدادی از این شرکت‌ها و واحدهای فناور در خصوص ایده یا اختراع ارائه شده به بحث و تبادل نظر پرداخت. 

لازم به ذکر است در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تعداد ۱۹ هسته فناور، ۸۰ واحد فناور، ۴ سرای نوآوری از جمله سرای نوآوری گیاهان دارویی، سرای نوآوری بذر و نهاده‌های گلخانه‌ای، سرای نوآوری فناوری اطلاعات، سرای نوآوری دانشگاه و اتاق بازرگانی و ۲ مرکز رشد از جمله مرکز رشد جنرال (فناوری عمومی) و مرکز رشد گیاهان دارویی مشغول به فعالیت و مشارکت علمی با سایر ارگان‌ها، نهادها و محققان هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز