خبرگزاری کار ایران

«سامانه کاتب» در دانشگاه آزاد راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۱۳۷

علی اکبری از راه اندازی سامانه کاتب به منظور بارگذاری محتوای کلاس درس دانشجویان و برگزاری متمرکز آزمون پایان نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمد علی اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سامانه کاتب در دانشگاه آزاد اسلامی به منظور برقراری عدالت آموزشی در بین تمام دانشجویان دانشگاه راه اندازی شده است، گفت: در راستای تحقق بسته کاری ارتقا کیفیت، کارآمدی دوره‌های تحصیلی و سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر پایش و ارزیابی کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی و برنامه‌های آموزشی، سامانه کلاس استاندارد تکمیلی برنامه ریزی درسی (کاتب) راه‌اندازی شده است. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر محتوای آموزشی مطالب مربوط به دروس شیمی عمومی ۲، ریاضی ۲ و فیزیک ۲ در سامانه کاتب قرار گرفته است، گفت: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سامانه کاتب به آدرس https://sea.iau.ir از این محتوا بهره‌مند شوند. 

علی اکبری با اشاره به اینکه مقرر شده به صورت آزمایشی آزمون پایان نیمسال دوم سال تحصیلی دروس شیمی عمومی ۲، ریاضی ۲ و فیزیک ۲ در ۹ استان به صورت هماهنگ برگزار شود، اظهار کرد: استانهای زنجان، همدان و گلستان در یک گروه، استانهای لرستان، سمنان و هرمزگان در یک گروه و استانهای فارس، البرز و واحد علوم و تحقیقات در گروه دیگر قرار می‌گیرند. شیوه برگزاری امتحان به صورت حضوری در محل واحد دانشگاهی خواهد بود. همچنین مقرر شد پس از برگزاری متمرکز آزمون پایان نیمسال در ۹ استان این آزمون در ترم‌های آینده در تمامی استانها برگزار شود. 

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه به منظور عدالت آموزشی سؤالات امتحانی توسط این معاونت طراحی و در اختیار استان جهت اجرا قرار خواهد گرفت، گفت: برگه‌های امتحانی توسط اساتید منتخب در استان به صورت متمرکز تصحیح خواهند شد. 

جزئیات برگزاری متمرکز آزمون پایان نیمسال دوم سال تحصیلی در ۹ استان به شرح جدول زیر است:

«سامانه کاتب» در دانشگاه آزاد راه‌اندازی شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز