خبرگزاری کار ایران

توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی و آزادی ۳۹ زندانی جرایم غیرعمد در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۷۲۹

آیین توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی، ۵۹ سری جهیزیه، مرمت و ساخت بیش از ۱۵۰ منزل و جشن آزادی ۳۹زندانی جرایم غیرعمد تحت عنوان رزمایش مهدوی در حرم سید علاءالدین حسین (ع) برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مجید علیپور با یادآوری آزادی ۳۸ زندانی تا قبل از تحویل سال ادامه داشت: ۱۵۰ منزل محروم هم به همت گروه‌های جهادی این ناحیه مرمت، یا از اول ساخته شده است.

علیپور گفت: در سال جاری اگرچه فرصت برگزاری چنین رزمایشی نداشتیم، اما محرومین را فراموش نکردیم و در شب یلدا هم چنین برنامه‌هایی برگزار شد.

او تاکید کرد: خیرین باید بدانند که پایگاه‌ها آمادگی پذیرش کمک‌های آنان برای رساندن به دست محرومین را دارند.

حجت‌الاسلام طاهری، تولیت آستان سید علاءالدین حسین (ع) که این برنامه در این‌ حرم مطهر برگزار شد، گفت: کرونا اگرچه دنیا را در شرایط بسیار بحرانی سلامتی و اخلاقی قرار داد، اما برای به وسیله این اتفاق، ذهنیتی که دشمن نسبت به سپاه و بسیج برای عموم مردم دنیا و ایران ساخته بود که یک نیروی نظامی صرف است را برطرف کرد و به خوبی نشان داد که سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است و نشان داد که نیرو‌های بسیجی نه فقط در عرصه نظامی سینه سپر می‌کنند، بلکه در کمک‌های مومنانه هم پیشتاز هستند.

طاهری با اشاره به اینکه این اتفاقات نشان داد نیرو‌های بسیجی نیروی نظامی صرف نیست، گفت: آزاد کردن زندانیان جرایم غیرعمد، ماری بزرگ است که آزادی یک نفر نیست، بلکه کمک به یک خانواده است امسال بیش از ۲۰۰ هزاز نفر آژاد شده‌اند که ماری بزرگ است.

به گفته او، ارتباط اجتماعی با فعالیت‌های مذهبی، مایه مباهات و مایه برکت فعالیت‌های بسیج است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز