خبرگزاری کار ایران

آزمون: برای هر بازی یک استراتژی خاص داریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۶۵۶

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان پیش از آغاز اردوی آماده سازی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، مریم آزمون درباره اردوی آماده سازی تیم ملی گفت: اردوی آماده سازی خود را به منظور حضور در مرحله اول رقابتهای انتخابی المپیک پاریس از 24 اسفندماه با حضور 31 بازیکن آغاز می کنیم و تمرینات خود را در دو نوبت و بعدازظهر تا روز یکشنبه 28 اسفندماه در مرکز ملی فوتبال پیگیری می کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های که داشتیم و با رایزنی های فدراسیون فوتبال قصد داشتیم پیش از مسابقات با یکی از تیم های شرق آسیا بازی تدارکاتی داشته باشیم که متاسفانه این امر میسر نشد و در حال حاضر با دو اردوی تدارکاتی عازم مسابقات خواهیم شد.

 سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اضافه کرد: تمام تلاش مان این است که بتوانیم یک‌تیم هماهنگ و با برنامه رو راهی این بازی ها کنیم. برای هر بازی یک استراتژی خاص و ترکیب خاص خواهیم داشت. هر سه بازی برای ما مهم هست.

آزمون در خصوص تیم‌های مالدیو بنگلادش و میانمار گفت: جای اشتباه نداریم و باید برای صعود از سد هر سه تیم بگذریم. تیمهای شرق آسیا سطح شان تقریبا یکی است و قطعا بازی های راحتی نخواهیم داشت.

وی در ادامه گفت: قبلا با تیم میانمار بازی کرده و از این تیم شناخت خوبی داریم.همچنین از شیوه بازی تیم بنگلادش شناخت کامل داشته ودر رقابت های مقدماتی آسیا تیم ملی با این تیم بازی کرده است. از تیم مالدیو شناختی نداریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در پایان اظهار داشت: این مسابقات به میزبانی میانمار برگزار می شود و مطمئنا با آمادگی بالایی در این مسابقات حاضر می شود. همچنین بازی دوستانه ای با تیم تایلند داشتند. تیم میانمار بسیار سرعتی و تاکتیکی است.  بعد از دیدار با تیم ملی فوتبال بلاروس متاسفانه به دلیل ‌همزمانی لیگ برتر فوتبال و اعزام تیم های نوجوانان و جوانان در شرایط خاصی قرار گرفتیم. اردوی بعدی خود که متصل به اعزام به مسابقات است را از 4 فروردین ماه 1402 آغاز خواهیم کرد تا بتوانیم برای ۱۴ فروردین با یک تیم کامل و خوب به مسابقات اعزام شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز