خبرگزاری کار ایران

آزمون: آینده درخشانی در انتظار فوتبال بانوان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۵۰۷

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: امیدوارم در فیفا دی های پیش رو بازیهای تدارکاتی زیادی با تیم های مطرح دنیا داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره صعود دو پله ای تیم ملی فوتبال در رنکینگ فیفا عنوان کرد: با توجه به دو بازی تدارکاتی که با تیم ملی فوتبال بانوان بلاروس در فیفادی داشتیم و با نتیجه ای که از این دو دیدار حاصل شد، خوشبختانه توانستیم دو پله در رنکینگ فیفا صعود کنیم و از این بابت خیلی خوشحال هستم.

وی اضافه کرد: امیدوارم در فیفا دی های پیش رو بازیهای تدارکاتی زیادی با تیم های مطرح و قدرتمند دنیا داشته باشیم و بدون تردید انجام این مسابقات به پیشرفت و توسعه تیم ملی فوتبال بانوان کمک بسزایی خواهد کرد. بنظرم آینده درخشانی در انتظار فوتبال بانوان است. البته از این نکته نباید غافل شویم که برای رسیدن به این هدف مهم باید برنامه ریزی بلندمدتی برای تیم ملی فوتبال بانوان داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره برنامه و اردوهای آینده ملی پوشان گفت: مرحله اول مسابقات مقدماتی المیپک فروردین 1402 برگزار می شود، البته این رقابتها هنوز قرعه کشی نشده است و با توجه به برگزاری پویای لیگ برتر فوتبال بانوان و اینکه قصد نداریم بازیهای لیگ را برای اردوها تعطیل کنیم، سعی داریم اواخر آذرماه اردوی انتخابی را برگزار کنیم و بازیکنانی که کمتر به تیم ملی دعوت یا اینکه تا بحال دعوت نشده اند را زیر نظر بگیریم و آنها را به لحاظ فنی، بدنی و فکری آنالیز کنیم.

آزمون در پایان اظهار داشت: با توجه به تجربه ای که در این سالها کسب کرده ام، قصد داریم اردوهای اصلی آماده سازی تیم را اسفندماه بعد از پایان مسابقات لیگ برتر برگزار کنیم و بازیکنان را به مدت 3 هفته در کنار هم داشته باشیم تا بتوانیم برنامه های مدنظر کادر فنی را برای ملی پوشان پیاده کرده و به بهترین شکل از آنها استفاده کنیم تا خود را برای مرحله اول بازیهای مقدماتی المپیک آماده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز