خبرگزاری کار ایران

آزمون: ملی پوشان در بازی برابر بلاروس محک جدی می خورند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۱۵۱

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان می گوید ما تمام تلاش خود را برای موفقیت در هر دو بازی انجام می دهیم.

به گزارش ایلنا، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره وضعیت بازیکنان گفت: تمریناتمان از امروز (یکشنبه 15 آبان ماه) در دو نوبت زیر نظر کادر فنی در مجموعه ورزشی الیاف برگزار می شود تا ملی پوشان بتوانند به آمادگی کامل برای دو دیدار دوستانه برابر بلاروس برسند.

آزمون در خصوص برگزاری دیدار مقابل بلاروس گفت: دو بازی دوستانه در فیفا دی با تیم ملی فوتبال بلاروس داریم. سال گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان با این تیم بازی دوستانه داشته است و شناخت نسبتا خوبی از این تیم داریم. بلاروس تیم بسیار خوبی است و سبک بازی آنها اروپایی است. با توجه به زمان کمی که در اختیار داریم در این اردو طوری برنامه ریزی کرده ایم که بازیکنان را در پست های مختلف با یکدیگر هماهنگ کنیم و با یک ریکاوری خوب بچه ها را با ذهن برنده وارد زمین مسابقه کنیم.

وی اضافه کرد: هدف اصلی ما حضور در مسابقات مقدماتی آسیایی المپیک است و باید از این دو بازی دوستانه نهایت استفاده را ببریم. آنچه مسلم است حضور در بازیهای تدارکاتی مختلف تجربه بازیکنان را بالا می برد ضمن اینکه کادر فنی به آنالیز عملکرد ملی پوشان می پردازد و پس از شناختن شرایط بازیکنان، برنامه ریزی دقیق تری را برای آنها در نظر خواهد گرفت. بنظرم ملی پوشان در بازی برابر بلاروس محک جدی می خورند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره شرایط آمادگی بازیکنان گفت: با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان در حال برگزاری است و بازیکنان از بدنه لیگ به اردو دعوت شده اند، از آمادگی خوبی برخوردار هستند. ضمن اینکه جا دارد از باشگاههای لیگ برتر بخاطر تعاملی که با فدراسیون فوتبال داشته اند تشکر و قدردانی کنم.

آزمون در پایان خاطر نشان کرد: در بازی برابر بلاروس نیز برای هر دیدار برنامه خاص خود را داریم، بدون تردید بازی اول برای ما مهمتر است. ما تمام تلاش خود را برای موفقیت در هر دو بازی انجام می دهیم و هدفمان کسب موفقیت در این بازیها است. امیدوارم بازیکنان بهترین عملکرد خود را در این دو دیدار داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز