خبرگزاری کار ایران

ساندویچ پانل چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

ساندویچ پانل با کیفیت – قیمت ساندویچ پانل | گروه صنعتی مدرن پانل

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۳۶۴

ساندویچ پانل یکی از برترین مصالح برای ساخت انواع سازه در دنیای امروز است و به دلیل قیمت مناسب ساندویچ پانل از آن به عنوان ابزار اصلی ساخت سازه ها نام برده می شود. برای خرید انواع این محصول میتوانید با گروه صنعتی مدرن پانل ارتباط برقرار کنید.

ساندویچ پانل یا ساندویچ پنل (Sandwich panel) از محصولات مصالح ساختمانی مدرن به حساب میاید، و به گونه ای طراحی و تولید شده برای پوشش و عایق بندی دیوار و سقف ها استفاده میشود. امروزه پیمانکاران و سازندگان برای اینکه بتوانند با سرعت بیشتر ساختمان و سازه های خود را بسازند از ساندویچ پانل به جای مصالح ساختمانی مثل آجر یا سفال در ساخت سوله ها باشگاه ها و کارخانه ها و...استفاده میکنند.

پانل ساندویچی  همان طور که از نامش پیداست دارای ساختاری سه لایه است. دیواره های آن از ورق های آهنی همانند آلومینیوم ، گالوانیزه و آلوزینک با رنگ های متفاوت در ابعاد و ضخامت مختلف ساخته شده و هسته داخلی ان از جنس پلی استایرن، پلی یورتان و پشم سنگ (که بصورت فشرده و بدون باقی ماندن کوچک ترین محفظه خالی بین دیواره ها تزریق میشود) تولید میگردد.

ساندویچ پانل دیواری محصولی  برای پوشش و عایق بندی دیوارها و دکور نمای ساختمان در سازه ها است که سبک بودن، نصب آسان و عایق بندی بسیار مناسب آن باعث شده امروزه مورد توجه بسیاری از پیمانکاران و سازندگان ساختمان در ایران قرار گیرد. از آنجایی که مصرف بهینه انرژی در جوامع امروزی بیشتر از  همیشه اهمیت دارد، مدرن پانل سعی دارد ساندویچ پانل هایی با استاندارهای روز دنیا به گونه ای طراحی و تولید شده اند که میتواند از اتلاف انرژی جلوگیری و آسایش را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورند.

ساندویچ پانل سقفی نوعی از ساندویچ پانل ها است که از آن به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت، گرما، سرما، وزن کم، عمر طولانی و نصب آسان و سریع برای پوشش سقف ها  استفاده میشود.از مزایای این محصول میتوان به کاربرد آن بعنوان عایق حرارتی و رطوبت و با عمر طولانی در مناطق گرمسیر و سردسیر اشاره کرد.

ساندویچ پانل با کیفیت – قیمت ساندویچ پانل | گروه صنعتی مدرن پانل

5 دلیل افزایش محبوبیت ساندویچ پانل ها

  1. ساندویچ پانل ها دوستدار محیط زیست اند

این سازه ها از عایق بندی بهتری نسبت به دیوار ها و سقف های آجری و بلوک سیمانی برخوردارند و از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و در نتیجه راندمان بسیار بیشتری دارند. ویژگی دیگر ساندویچ پانل ها این است که بر خلاف ساختمان هایی که به سبک سنتی با بلوک و یا آجر در محل پروژه ساخته میشوند و میزان زیادی از متریال به هدر رفته  در محل پروژه باقی میگذارند ، در یک محیط کنترل شده و در کارخانه ساخته میشوند. بنابراین هر آنچه از پروسه ساخت باقی بماند قابلیت بازیافت دارد. بعلاوه، ساخت این سازه ها در یک محیط کنترل شده باعث میشود، سازه بسیار دقیق تر ساخته شده و اتصالات آن استحکام بیشتری داشته باشند.

2. انعطاف پذیری در طراحی

سازه های مدولار از نظر انعطاف پذیری هزاران مزایا دارند. اجزا این سازهها را میتوان از هم جدا کرد و در سایت دیگری به آسانی آنها را دوباره برپا کرد. نوع طراحی ساندویچ پانل ها امکان طراح های متفاوتی میدهد. واحدهای سازهه ای پیش ساخته میتوانند متناسب با کاربردشان هسته ی متفاوت داشته باشند یا طرح های منتاسب با نما و ظاهر بنا بگیرند.

 

3. اختلال کمتر در سایت پروژه

از آنجا که اکثر اجزا ساندویچ پانل ها در کارخانه تولید میشود، در محل ساخت پروژه ترافیک و اختلال کمتری و به طور کلی آلودگی کمتری در محل سایت نسبت به سازه های سنتی ایجاد میکند. بعلاوه تولید این سازهها در کارخانه، زمان ساخت و ساز در محل پروژه و تاخیرهای متداول را کاهش میدهد.

 

4. صرفه اقتصادی ساندویچ پانل ها

مقرون به صرفه بودن ساندویچ پانل ها از دیگر ویژگی های قابل توجه آنها است. پیدا کردن متریال مناسب و نیروی کار و پیاده سازی پروژه علاوه بر مشکلات ذاتی که دارد، بسیار گران قیمت تر از ساندویچ پنل خواهد بود. بعلاوه کاهش زمان ساخت و ساز میتواند به میزان قابل توجهی هزینه های پروژه را کاهش دهد.

5. امنیت بیشتر ساندویچ پانل

تولید ساندویچ پانلها در کارخانه و استفاده از متریالهای خشک، باعث میشود این سازه ها کمتر در معرض خطراتی مانند رطوبت، تغییرات آب و هوایی و کثیف شدن اجزا سازه ها قرار گیرند. بنابراین کارگران و سایر افرادی که با پروسه تولید و نصب ساندویچ پانل ها در ارتباط هستند، کمتر در معرض معضلاتی که با سلامت آنها درگیر است میشوند، هستند.

چرا ساندویچ پانل ها نسبت به مصالح سنتی بسیار اقتصادی ترند؟

قیمت ساندویچ پانل و استفاده از آنها برای ساخت و ساز، با توجه به نسبت به سایر مصالح ساختمانی است. همچنین جدای از اینکه شما در استفاده از ساندویچ پانل ها علاوه بر مصالح کمتر به نیروی انسانی کمتری نیاز دارید و این باعث کاهش هزینه های شما میگردد، زمان نصب و مونتاژ ساندویچ پانل نیز با توجه به طراحی منحصر به فرد آنها به مراتب کمتر است که یکی ار عوامل دیگری است که باعث کاهش هزینه ی استفاده از آن میگردد. به علاوه بررسی های میدانی ما از قیمت انواع ساندویچ پانل ها نشان میدهد که قیمت محصولات صرفا تحت تاثیر تحولات اقتصادی مانند افزایش قیمت ارز، تورم، تحریم ها و کرونا بوده و همچنان نسبت به سایر رقبا یکی از مقرون به صرفه ترین مصالح ساختمانی به حساب می آیند. ضمن اینکه عمر و دوام طولانی آنها مزایای اقتصادی بالایی دارد

ساندویچ پانل با کیفیت – قیمت ساندویچ پانل | گروه صنعتی مدرن پانل

ساندویچ پنل رو با کمترین قیمت از تولید کننده بگیرید.

شرکت مدرن پانل یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان پانل های ساندویچی (sandwichpanel) با بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا است و همواره در تلاش است تا بهترین محصولات را با کیفیت بسیار بالا ، رعایت استاندارهای روز دنیا و قیمت منصفانه برای مشتریان تولید و در بازار عرضه نماید.محصولات این شرکت در ابعاد و ضخامت های مختلف با توجه به نیاز مشتریان تولید میگردد.

مشتریانی که نیاز به خرید ساندویچ پانل یا پنل ساندویچی دارند میتوانند از طریق ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش مدرن پانل در بخش فروش انواع ساندویچ پانل در ارتباط باشند و پاسخ تمام سوالات خود را درباره ی این پانل ها را بگیرند.کارشناسان ما موظف هستند تا به صورت تخصصی با توجه به در نظر گرفتن نیاز مشتریان همچون موقعیت مکانی، موقعیت آب و هوایی و رفع نیاز آن ها مشاوره دهند تا مشتریان بتوانند با آسودگی خاطر بهترین انتخاب را با قیمت مناسب در هنگام خرید ساندویچ پانل داشته و بتوانند از امکانات و خدمات ویژه مدرن پانل بهره مند شوند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز