خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار مشهد خبر داد؛

آماده سازی ۴۲ مرکز سوله بحران و سالن ورزشی ویژه اسکان اضطراری نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۵۹۶

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ۴۲ مرکز سوله بحران و سالن ورزشی در این کلانشهر با ظرفیت ۳۲ هزار نفر در ایام نوروز ویژه اسکان اضطراری آماده شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین باغگلی در این خصوص افزود: علاوه بر این مراکز، بوستان زائرپذیر غدیر نیز مجهز به کانکس، سکوی با آلاچیق و سکوی بدون آلاچیق برای اسکان زائران آماده است.

وی اضافه کرد: مباحث زیباسازی اجتماعی شهر، اعم از جمع‌آوری متکدیان و معتادان متجاهر نیز برای استقبال از بهار ۱۴۰۲ به به صورت شبانه‎‌روزی درحال اجرا است.

معاون شهردار مشهد گفت: اقدامات شهرآرایی، آذین‌بندی و جانمایی المان‌های شهری نیز به صورت ویژه انجام می شود تا شاهد جلوه متفاوت و جذابی در نوروز پیش رو باشیم.

باغگلی افزود: همچنین امسال به منظور توسعه اطلاع رسانی به مسافران و زائران مقرر شده از ظرفیت راهنمایان زائر افتخاری استفاده شود که تا کنون تعداد زیادی برای مشارکت در این طرح نام نویسی کرده اند.

وی ابراز امیدواری کرد با پیش بینی تمهیدات لازم و پای کار بودن همه دستگاه های اجرایی، شاهد ارائه خدمات شایسته به زائران نوروزی امام رضا (ع) باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز