خبرگزاری کار ایران

تحصیل رایگان به زبان انگلیسی در ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۵۷۳

تحصیل رایگان در خارج از کشور رویای دور از دسترسی نیست؛ با انتخاب‌های هوشمندانه و قدم برداشتن در مسیر درست می‌توانید تحصیل رایگان در کشورهای خارجی را تجربه کنید. ایتالیا امکان تحصیل رایگان به زبان انگلیسی را برای مقاطع و رشته‌های مختلف فراهم کرده است. در این مطلب به شما می‌گوییم تحصیل رایگان به زبان انگلیسی در ایتالیا چگونه ممکن می‌شود.

مزایای تحصیل در ایتالیا

ایتالیا محل تاسیس قدیمی‌ترین دانشگاه‌های اروپا است و تعداد زیادی فیلسوف، هنرمند و کارآفرین بزرگ از دانشگاه‌های این کشور مدرک تحصیلی خود را گرفته‌اند. مهم‌ترین مزیت ایتالیا به‌عنوان یک مقصد تحصیلی، امکان تحصیل رایگان به زبان انگلیسی است. شما همچنین می‌توانید برای تحصیل در ایتالیا تا سقف ۷۰۰۰ یورو برای یک سال تحصیلی بورسیه دریافت کنید که اکثر هزینه‌های تحصیل و زندگی شما را پوشش می‌دهد. جالب است بدانید این بورسیه شرط معدل ندارد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید وارد وبسایت ما شده و روی مشاوره رایگان کلیک کنید. 

https://simeakhar.org/

از سایر مزایای ایتالیا می‌توان به فاصله کم تا ایران اشاره کرد. شما می‌توانید حین تحصیل در این کشور به خانواده خود خیلی راحت و با هزینه کم سر بزنید. از طرف دیگر اختلاف زمانی کم بین ایران و ایتالیا (دو ساعت و نیم) باعث می‌شود خیلی راحت بتوانید با کسانی که در ایران هستند تلفنی صحبت کنید یا جلسه بگذارید. 

شرایط تحصیل رایگان به زبان انگلیسی در ایتالیا

تحصیل رایگان به زبان انگلیسی در ایتالیا برای کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری ممکن است. شما می‌توانید در این کشور تا سقف ۷۰۰۰ یورو برای یک سال تحصیلی بورسیه دریافت کنید که این مبلغ هزینه‌های تحصیل و زندگی شما در این کشور را پوشش خواهد داد. برای تحصیل رایگان به زبان انگلیسی در ایتالیا محدودیت سن یا معدل وجود ندارد. علاوه بر این با مدرک زبان تافل هوم ادیشن هم می‌توانید اقدام کنید. در کل بستگی دارد دانشگاه شما چه شرایطی داشته باشد. بدیهی است دانشگاه‌هایی که رنکینگ بالایی دارند سخت‌گیری بیشتری هم خواهند داشت. ما در سیم‌آخر شرایط و سوابق تحصیلی شما را بررسی می‌کنیم و به شما می‌گوییم برای تحصیل در کدام دانشگاه‌ها شانس بالایی دارید. برای شروع پروسه مهاجرت تحصیلی به ایتالیا با سیم آخر کافی است فرم درخواست مشاوره رایگان ما را پر کنید. 

https://simeakhar.org/portfolio/تحصیل-در-کانادا/

خدمات سیم آخر برای ایتالیا

ما در ابتدا به شما مشاوره رایگان می‌دهیم تا مسیر مهاجرت تحصیلی را بهتر بشناسید. پس از جلسه مشاوره رایگان می‌توانید با ما قرارداد ببندید تا این مسیر شما را همراهی کنیم. ما از همان ابتدای کار با پیدا کردن دانشگاه و رشته مناسب شما، کنارتان هستیم. در ادامه به شما کمک می‌کنیم مدارکتان را طبق استانداردهای دانشگاه و سفارت تکمیل کنید. در ادامه اقدام برای پذیرش و ویزا را انجام می‌دهیم و از همه مهم‌تر برای اخذ بورسیه ۷۰۰۰ یورویی تحصیل در ایتالیا اقدام می‌کنیم. از سایر خدمات سیم آخر می‌توان به آموزش فشرده زبان به‌صورت خصوصی با قیمت مناسب اشاره کرد. ما همچنین پس از اخذ ویزا برای مستقر شدن در مقصد به شما کمک می‌کنیم.

https://simeakhar.org/portfolio/ویزای-تحصیلی-ایتالیا/

پیدا کردن مسیر درست با سیم آخر

اگر به مهاجرت تحصیلی علاقه دارید حتما می‌دانید که کار راحتی نیست. پیدا کردن مقصد مناسب و اقدام در زمان درست می‌تواند هزینه‌ها و زمان پروسه شما را تا حد زیادی کاهش دهد. کارشناسان سیم آخر با تجربه بیش از ۵۰۰۰ اقدام موفق ویزای تحصیلی در کمتر از ۵ سال، به شما کمک می‌کنند مهاجرت سریع و ارزان را تجربه کنید. ما شرایط شما را کاملا رایگان بررسی می‌کنیم و با توجه به همین شرایط، رشته و دانشگاه مناسب را به شما پیشنهاد می‌دهیم تا بیشترین شانس را برای اخذ پذیرش و ویزا داشته باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز