خبرگزاری کار ایران

مقایسه تحصیل در آلمان و ایتالیا – بهترین کشور برای تحصیل کدام است؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۵۹۳

آیا قصد تحصیل در آلمان یا ایتالیا را دارید؟ در این مقاله مقایسه مفصلی از مزایا و معایب تحصیل در ایتالیا و آلمان را با هم بررسی می کنیم.

ایتالیا و آلمان هر دو مقصد محبوب اروپا برای دانشجویانی هستند که به دنبال فرصت های تحصیل در خارج از کشور هستند. در حالی که هر دو کشور بخشی از اتحادیه اروپا هستند و دارای مزایا و معایب مشترک زیادی هستند ، من می خواهم شما را از طریق برخی از تفاوت های خاص بین این کشورها راهنمایی کنم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در آلمان به https://germanyapply.com/ مراجعه نمایید.

جنبه های مشترک آلمان و ایتالیا

هر دو کشور بخشی از توافق نامه شینگن هستند که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد ویزای شینگن را که در 26 کشور عضو این توافق نامه معتبر است دریافت کنند. بنابراین ، اگر به آلمان یا ایتالیا بروید ، می توانید در تمام 26 کشور جهان سفر کنید و همچنین در هر یک از این کشورها به دنبال یک کار تمام وقت / نیمه وقت باشید.

حتی اگر این دو کشور دارای ویژگی های مشترک زیادی هستند ، ویژگی های منحصر به فرد بسیاری برای هر دو کشور وجود دارد. اجازه دهید ویژگی های هر دو کشور را با هم مقایسه کنیم تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید که کدام یک برای برنامه های آموزشی خود بهتر است.

آلمان یا ایتالیا

شغل نیمه وقت: یکی از بزرگترین مزایای آلمان این است که دانشجویان می توانند به راحتی در آنجا مشاغل نیمه وقت پیدا کنند. تقریباً همه می توانند به سرعت شغلی را بیابند که پول کافی برای زنده ماندن در آنجا در طول تحصیل به همراه داشته باشد. حقوق برای کار نیمه وقت حدود 1000 یورو خواهد بود که برای تأمین هزینه ها بیش از حد است.

مشاغل نیمه وقت نیز در ایتالیا مجاز است اما درآمد نسبتاً کمتری خواهد داشت. از طریق مشاغل نیمه وقت می توانید 500 تا 600 یورو درآمد کسب کنید.

هزینه زندگی: هزینه زندگی در آلمان حدود 400 تا 500 یورو در ماه است ، بسته به محل زندگی و سبک زندگی شما. این کمی بیشتر از هزینه زندگی در ایتالیا است که حدود 300 تا 350 یورو است.

فرصت های شغلی: در طول تحصیل یا بعد از آن ، به دنبال کار می گردید. آلمان دارای حقوق نسبتاً بالاتری و فرصتهای شغلی بیشتری است. صنایع بسیار بیشتری در آلمان وجود دارد. بنابراین ، اگر هدف شما یافتن شغل در کشور خارجی پس از تحصیل است ، آلمان گزینه بهتری خواهد بود.

دانشگاه ها: هر دو کشور آلمان و ایتالیا دارای دانشگاه های کلاس جهانی هستند. با این حال ، ایتالیا تعداد نسبتاً بیشتری دانشگاه دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در ایتالیا به https://applyitaly.com/ مراجعه نمایید.

نمرات امتحان: در آلمان ، هیچ GRE لازم نیست. اما آیلتس اجباری است. شما به نمره عمومی 6.5 و نمره گفتاری 7 در آیلتس نیاز دارید. در ایتالیا هم به GRE و هم به آیلتس نیازی نیست.

کمک هزینه تحصیلی: دولت ایتالیا مبلغ 400 یورو به دانشجویان مستحق پیشنهاد می کند. شما فقط باید اسناد را ارائه دهید تا نشان دهد ثروتمند نیستید. هزینه زندگی متوسط ​​در ایتالیا حدود 300 تا 350 یورو است ، به این معنی که می توانید مقداری پول از هزینه دریافتی خود پس انداز کنید.

تحصیل در آلمان چگونه است؟

با ویزای دانشجویی برای آلمان در سراسر اروپا مزایای زیادی دارید

اگر اهل یک کشور غیر اتحادیه اروپا یا غیر EEA هستید ، قبل از سفر به آلمان برای تحصیل باید درخواست ویزای دانشجویی کنید. در حالی که می توان مقالات زیادی را برای مقابله با آن درنظر گرفت و ممکن است چند ماه طول بکشد تا درخواست ویزا شما بررسی شود ، اما پس از دریافت آن می توانید سفر کرده و تحصیلات خود را آغاز کنید.

معمولاً نیازی به پرداخت ویزای دانشجویی ندارید و معمولاً در ابتدا سه ماه دوام می آورند. پس از رسیدن به آلمان می توانید برای اجازه اقامت درخواست کنید که به شما اجازه می دهد تا دو سال اقامت داشته باشید. در صورت لزوم ، می توان این مورد را تمدید کرد و به مدت طولانی تری مطالعه کرد.

بیش از 350000 دانشجو بین المللی در آلمان وجود دارد و هر ساله این تعداد افزایش می یابد. هنگامی که اجازه اقامت خود را دریافت می کنید ، به شما آزادی سفر در اطراف منطقه شینگن داده می شود. این منطقه شامل بسیاری از کشورهای اروپایی است و به شما این فرصت را می دهد تا از جاهای دیدنی معروف دیدن کنید و فرهنگ های مختلفی را تجربه کنید.

تحصیل در ایتالیا چگونه است؟

گذراندن دوره های آموزشی در کشوری که از یک ساختار دانشگاهی ناآشنا پیروی می کند ، مزایای بی شماری را به همراه دارد. این امر به شما درک می کند که چگونه موضوع را از دریچه فرهنگ متفاوت مشاهده می کنید. این شما را با مفاهیم و فلسفه های جدید آشنا می کند. شما یاد خواهید گرفت که از رویکردهای ناشناخته استفاده کنید. همه اینها به شما کمک می کند تا آگاهی خود را به روشهای مختلف تفکر باز کنید ، و شما را به سمت یک دانشجو و حرفه ای پویاتر در رشته انتخابی سوق می دهد.

تطبیق با فرهنگ و سبک زندگی متفاوت می تواند به شما کمک کند تا یک حالت انعطاف پذیر داشته باشید. نیروی کار به طور فزاینده ای جهانی می شود و برای پیشرفت تقریباً در هر محیط کاری ، باید سریع و مداوم با دیدگاه ها و روش های متنوع سازگار شوید. علاوه بر این ، داشتن یک دانش صمیمانه از فرهنگ های مختلف در سراسر ایتالیا ، به شما در رقابت در بازار کار کمک می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز