خبرگزاری کار ایران

مدیر کل صمت لرستان خبر داد؛

صدور پروانه‌های کسب و کار برای دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۵۴۲

مدیر کل صمت لرستان گفت: پروانه‌های کسب و کار برای دانش‌آموختگان واجد شرایط دانشگاه جامع علمی کاربردی استان صادر می‌شود.

به گزارش ایلنا، بهمن جعفری در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اداره کل صمت و دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای همکاری مشترک برای اجرای فعالیت‌های نوآورانه، پژوهشی، مطالعاتی، توسعه‌ای، کاربردی، مشاوره‌ای و آموزشی حسب نیاز سازمان و دانشگاه و تبادل آمار و اطلاعات جهت ارتقا و کیفی‌سازی خدمات مورد نیاز طرفین، این اداره کل برای صدور پروانه‌های کسب و کار و همچنین اعطای تسهیلات چهار درصدی برای آن دسته از دانش آموختگان و دانشجویان واجد شرایط دانشگاه جامع علمی کاربردی استان که در قالب واحدهای تولیدی فعالیت کنند همکاری لازم را داشته باشد.

وی تصریح کرد: با هدف ایجاد مشاغل پایدار، آمادگی صدور پروانه‌های کسب برای واحدهای تولیدی با اعطای تسهیلات چهار درصدی برای آن دسته از دانش‌آموختگان و دانشجویان واجد شرایط دانشگاه جامع علمی کاربردی که در قالب واحدهای تولیدی فعالیت کنند را داریم.

جعفری از برگزاری استارتاپ مشترک باهمکاری این سازمان و دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و وجود مراکز آموزش علمی کاربردی صنعتی در استان، بر اساس برنامه پیش‌بینی شده در تیرماه سال ۱۴۰۲ استارتاپ تخصصی در حوزه صنعت را با دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان برگزار می‌کنیم.

مدیر کل صمت لرستان ادامه داد: همکاری‌های مشترک در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی با دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌تواند خلاء بین صنعت و دانشگاه را برطرف کند.

وی از برگزاری نمایشگاهی باحضور فعالان اقتصادی در قالب ۳۲ نوع انواع کسب و کار خبر داد و خواستار مشارکت دانشگاه جامع علمی کاربردی در این رویداد مهم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز