خبرگزاری کار ایران

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

تاتنهام - میلان: جدال روسونری و اسپرز در شمال لندن

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۴۷۴

تاتنهام در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از بازگشت آنتونیو کونته به میادین، میزبان آث میلان است.

به گزارش ایلنا، گل زودهنگام براهیم دیاز، پیروزی یک بر صفر را برای روسونری در بازی رفت سه هفته پیش رقم زد، اما هر دو باشگاه به دلیل شکست در لیگ‌های داخلی با روحیه متفاوتی وارد این دیدار می‌شوند.

بازگشت به مستطیل سبز برای کونته بدون کیسه صفرا سخت بود چرا که تیمش با نتیجه 4-1 توسط لسترسیتی مغلوب شد و با گل دقیقه 7 براهیم دیاز هم در خانه میلان شکست خورد.

در حالی که بازگشت سختی را به سن سیرو تجربه می کرد، پرواز بازگشت به میهنش برای کونته به موقع بود، او بار دیگر هدایت تیمش را به کریستین استلینی سپرد تا به نقاهت پس از عمل جراحی ادامه دهد، اما سرمربی سابق اینتر میلان اکنون آماده است تا دومین بازگشت خود را در حالی انجام دهد که تیمش به شدت نیاز به روحیه دارد.

سه روز پس از شکست در جام حذفی برابر شفیلدیونایتد، تاتنهام تسلیم یک شکست یک بر صفر دیگر خارج از خانه مقابل ولورهمپتون شد. تاتنهام در خطر سومین حذف در مرحله یک هشتم نهایی از چهار دوره اخیر خود در سطح بالای فوتبال اروپا قرار دارد.

برد سه بازی در ورزشگاه تاتنهام - که در طی آن مانع از گلزنی منچسترسیتی، چلسی و وستهام شدند - نیز دلیلی برای خوش بینی است و میلان نیز به سختی وارد بازی برگشت می‌شود.

میلان تنها 90 دقیقه تا رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار از فصل 12-2011 فاصله دارد. پیروزی برابر اسپرز دومین پیروزی در چهار بازی در تمام تورنمنت‌ها برای میلان بود، میلانی که در پیروزی‌های سری آ برابر تورینو، مونزا و آتالانتا در فوریه نیز دروازه خود را بسته نگه داشت، اما سفرش به خانه فیورنتینا با ناامیدی به پایان رسید.

با توجه به رتبه پنجم جدول در سری آ، لیگ قهرمانان نشان دهنده آخرین شانس واقعی روسونری برای اضافه کردن یک جام به کابینه افتخارات است، اما رکورد ناچیز تنها دو برد از 8 پیروزی خارج از خانه اخیر هیچ لطفی در این زمینه برای آن‌ها ندارد.

ترکیب احتمالی تاتنهام:

فورستر، رومرو، لنگله، دیویس، امرسون، هایبرگ، اسکیپ، پریشیچ، کولوسفسکی، هری کین، سون هیونگ‌مین

ترکیب احتمالی آث میلان:

منیان، کالولو، کیائر، توموری، الکسی سائلمیکرز، کرونیچ، تونالی، هرناندز، دیاز، ژیرو، لیائو

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز