خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل برنس مد:

در مقابل محدودیت ها کوتاه نمی آییم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۱۶۰

آقای حمیدرضا شیرازیها مدیر عامل برند بُرنُس و پلتفرم تخصصی مد و فشن بُرنُس مد که به عنوان اولین تولیدکننده پوشاک زنانه از سال گذشته پس از گذشت سالها توانسته است، لباس زنانه را به صدا و سیما ببرد و تبلیغات خود را به صورت گسترده پخش کند، گفت: امسال هم همچون سال گذشته در مقابل محدودیتها کوتاه نیامدیم.

وی اشاره کرد: در سال ۱۴۰۰ با طی کردن مشکلات زیادی از قبیل عدم تمایل مدیران به وارد شدن پوشاک زنانه به رسانه، نوع ساخت تیزر، زمانهای پخش نامناسب، برآن شدیم تا امسال پر قدرت تر وارد شویم. در صورتیکه همچنان اجازه مطرح کردن و نشان دادن پلتفرم تخصصی مد و فشن بُرنُس مد را در تبلیغات نداریم، اما همچنان تمامی تلاش من و تیمم نشان دادن قدرت برندهای داخلی و رقابت آنها از نظر طراحی و کیفیت دوخت با انواع برندهای خارجی است.

از این رو در ساخت تیزر با تمامی مشکلات سعی در نشان دادن، بخشی از جزییات اینکار و بهره گیری از نرم افزارها و تکنولوژی روز دنیا در تولیداتمان کردیم.

وی افزود، در سالی که گذشت این صنعت همچنان با مشکلاتی بیشتر از قبل مواجه شد، با تمام این موارد همچنان به آینده ای روشن امیدداریم و دست از تلاش نمیکشیم.

در انتها شیرزایها به اعتبار تبلیغات در رسانه ها اشاره کرد، و اینکه داشتن تبلیغات در شبکه ها و برنامه های پر ببینده تمامی شبکه های سیما بسیار سخت و دشوار بود و با لطف خداوند توانستیم اینبار هم در شان برند بُرنُس عمل کنیم.

همچنین گرفتن زمان پخش در شبکه های پر شنونده رادیو در زمانهای خوب پخش نیزاز جمله نقاط قوت تبلیغات امسال است، امیدواریم بتوانیم با این تبلیغات گسترده سهم بیشتری از بازار را برای خود به دست آوریم، و از سویی با وارد شدن برندهای بیشتر در پلتفرم تخصصی مد و فشن بُرنُس مد گامی محکمتر در حمایت و یاری رساندن به انها برای داشتن سهم بازار بیشتر داشته باشیم.

لازم به ذکر است پلتفرم تخصصی مد و فشن برنس مد به عنوان شرکت خلاق در بین شرکت های تولید کننده پوشاک در ابتدا به تولید پوشاک در شان بانوان ایرانی پرداخته و پس از موفقیت چشمگیر در این حوزه وارد حوزه پلتفرم شده است. با توجه به اتفاقاتی که در این حوزه پوشاک به سبب کرونا و کوچک شدن سایز مارکت بازار افتاد این پلتفرم با رشد چشمگیر در فروش همواره مواجه بوده است. این پلتفرم در کلیه برند های مد و فشن را در قالب مارکت پلیس در سایت برنس به فروش میرساند. برای اطلاع بیشتر  محصولات میتوانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز