خبرگزاری کار ایران

با حضور پانزده عضو؛

ائتلاف کار آفرینان ملی در اتاق بازرگانی البرز تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۵۴۴

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز از تشکیل ائتلاف کارآفرینان ملی با حضور پانزده نماینده بخش خصوصی در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و بازرگانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، پرهام رضایی در ارتباط با تشکیل ائتلاف کارآفرینان ملی در اتاق بازرگانی استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اتاق بازرگانی البرز در چهارمین دوره از فعالیت خود باید بین وظایف خود تعادل برقرار کند و این در حالیست که در دوره چهارم، اتاق نیاز به برنامه جامع برای ارائه خدمات عمومی و سفارشی به اعضای خود دارد.

وی افزود: اتاق بازرگانی را می‌توان به عنوان مهمترین تشکل کارفرمایی شناخت و ابزارهای قوی همچون شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی در اختیار اتاق به حساب آورد و اتاق البرز در دوره چهارم باید از این الگو استفاده موثری داشته باشد.

رضایی با عنوان اینکه استان البرز می تواند در بسیاری از تولیدات خودکفا باشد، ادامه داد: شبکه سازی میان واحدهای تولیدی به ویژه در زمینه های تجاری می‌تواند منجربه هم افزایی میان فعالان اقتصادی استان شود.

وی بیان کرد: اتاق بازرگانی بعد از استان شدن البرز، ۱۲ سال به فعالیت خود ادامه داده است و برای چهارمین انتخابات در روز ۲۰ اسفندماه سال جاری آماده می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با عنوان اینکه یک گروه ۱۵ نفره از ائتلاف کارآفرینان ملی تشکیل شد، تصریح کرد: تلاش دو سال گذشته اتاق البرز منجربه تاثیراتی در مباحث کشاورزی شد اما اگر نتوان سر منشاء و ساختار اتاق ایران را اصلاح کرد، اصلاحات در سطح کمیسیونی پاسخگو نیست.

وی با اشاره به فعالیت حدود ۴هزار واحد اقتصادی در البرز، اظهار کرد: با توجه به اهمیت حوزه های مختلف بازرگانی، صنعت، کشاورزی و معادن، هدف ائتلاف کارآفرینان ملی، برنامه ریزی برای حضور پررنگ در کمیسیون های تخصصی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز