خبرگزاری کار ایران

با حضور شرکت‌های دانش بنیان؛

دومین رویداد تانا در بخش کشاورزی در قزوین آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۰۲۵

دومین رویداد رفع نیازهای فناورانه (تانا) در بخش کشاورزی و نمایشگاه تخصصی این رویداد در قزوین فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، دومین رویداد رفع نیازهای فناورانه (تانا) در بخش کشاورزی با حضور جعفر احمدی رئیس پارک علم وفنآوری و جمعی از فعالان شرکت‌های دانش بنیان و فنآور در  محل پارک علم و فنآوری قزوین کار خود را آغاز کرد.

این رویداد به مدت دو روز ۱۳ و ۱۴ اسفند ماه در قزوین برگزار می شود و ایده پردازان و شرکت های فنآور و نیز فناوری های نوظهور در محورهای باغبانی، زراعت، گلخانه، افزایش بهره وری، طیور، دام و خوراک دام ایده ها و یافته های خود را ارائه می کنند.

رقابت پذیری در فناوری های پیشرفته، کاهش مصرف آب و کشاورزی هوشمند از مباحث مطرح شده در این رویداد است.

این رویداد همراه با پنل های تخصصی ارائه نیاز  و عرضه فناوری و جلسات تخصصی رو در رو و تورهای بازدید فناورانه است.

شرکت های دانش بنیان و فنآور محصولات و یافته های خود در زمینه های طراحی و تولید لوازم مدرن مرغداری گلخانه ای و کشاورزی،‌‌ سیستم های هوشمند تزریق داروی مکمل به خطوط آب کشاورزی و دام و طیور، سیستم هوشمند شمارش و تحلیل تولید تخم مرغ را در غرفه‌های نمایشگاه در معضر دید علاقمندان و کشاورزان قرار داده اند.

همچنین در دیگر غرفه های این نمایشگاه ساخت و طراحی اجرای سیستم هوشمند گلخانه، اتوماسیون گلخانه ای و  صنعتی، تولید حشرات مفید و عوامل مبارزه بیولوژیک با آفات کشاورزی، اندازه گیری دما و هدایت الکتریکی، چسب های گرما ذوب، کاربرد فاژ در بهبود سلامت بهداشت و صنعت، تولید سمپاش های توربولاینر جهت مبارزه با انواع مختلف آفات و بیماری ها در مزارع در ظرفیت های ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ لیتری، تولید دیزل ژنراتور و انواع بذر و پهبادهای کشاورزی به نمایش درآمده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز