خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فنی و حرفه‎ای استان:

جوان قزوینی مدال طلای مسابقات ملی مهارت را تصاحب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۰۱۸

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: علی اسدی از قزوین در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت موفق به کسب نشان خوشرنگ طلا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام سید محمود عرب با اعلام این خبر گفت: این نخبه مهارتی در رشته کاشی کاری کف و دیوار بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت صاحب عنوان نخست شد و نشان خوشرنگ طلا را به خود اختصاص داد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین یادآور شد: بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت با حضور ۱۵۰ نخبه مهارتی زیر ۲۱ سال از استان های کشور در ۶ رشته به میزبانی مرکز آموزش فنی حرفه ای شماره سه تبریز برگزار شد.

عرب گفت: اسدی با کسب این عنوان شانس حضور در تیم ملی مهارت کشورمان برای حضور در المپیاد جهانی مهارت که قرار است به میزبانی لیون فرانسه برگزار شود را پیدا کرد.

این مسئول یادآور شد: مسابقات مهارتی کشور همه ساله با حضور جوانان زیر ۲۱ سال دارای مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری انجام می شود و مدال آوران کشوری به رقابت‌های جهانی راه می یابند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین اظهار کرد: تلاش داریم تا با آموزش رشته های مختلف مهارتی به نوجوانان و جوانان ضمن کمک به حضور آنها در بازار کار و تامین نیاز واحدهای تولیدی و خدماتی به نیروی کار مهار، نخبگان مهارتی را نیز شناسایی کنیم چرا که این افراد با فعالیت ها و موفقیت های خود به ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه کمک می کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز