خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین:

پنج خودروی سرقتی در قزوین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۷۳۸

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف پنج دستگاه خودروی سرقتی توسط عوامل انتظامی این شهرستان و دستگیری سه سارق، حین ارتکاب به سرقت منزل خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ بیژن خدایی گفت: ماموران انتظامی شهرستان قزوین در راستای پیشگیری از جرایم، به ویژه دستگیری سارقان حین ارتکاب به سرقت، گشت زنی فعال در سطح شهرستان را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین افزود: ماموران حین انجام ماموریت دو دستگاه خودروی سواری میتسوبیشی لنسر و سمند را به همراه سه دستگاه خودروی سواری پراید که سابقه سرقت در سامانه انتظامی پلیس داشتند را کشف و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی ادامه داد: ماموران در اقدامی دیگر سه سارق را حین ارتکاب به سرقت منزل شناسایی و پس از دستگیری به مقر انتظامی منتقل کردند.

خدایی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شده و تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان سرقت خودروها در دستور کار ماموران قرار دارد، خاطرنشان کرد: واحدهای گشت خودرویی پلیس به صورت شبانه روزی در حال اجرای ماموریت‌های انتظامی در سطح شهر هستند و شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه مورد مشکوک و تماس با سامانه 110 پلیس را در امر پیشگیری از جرایم یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز