خبرگزاری کار ایران

هراز آمل اولین فینالیست لیگ برتر والیبال ایران/ عطایی به‌حسرت 9 ساله آملی‌ها پایان داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۴۶۳

راز آمل در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان هم موفق به شکست پیکان تهران شد تا با صعود به دیدار نهایی این رقابت‌ها به حسرت 9 ساله آملی‌ها برای حضور در فینال پایان دهد.

 به گزارش ایلنا، دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان امروز (جمعه 12 اسفند) با دو دیدار به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه که از ساعت 15 آغاز ‌شد، تیم‌های لبنیات هراز آمل و پیکان تهران برای دومین بار در این مرحله به مصاف یکدیگر رفتند در حالی که شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز در دیدار دور رفت دو تیم فاتح میدان شده بودند.

تیم لبنیات هراز آمل در این مسابقه سه بر یک پیکان را شکست داد تا با دو برد متوالی مقابل این تیم به عنوان نخستین تیم فینالیست لیگ برتر معرفی شود.

نتایج هر ست را در زیر می‌خوانید:

ست اول:  پیکان 26 -هراز آمل 24

ست دوم: پیکان 23 - هراز آمل 25

ست سوم: پیکان 15- هراز آمل 25

ست چهارم: پیکان23 -هراز آمل 25

بهروز عطایی سرمربی تیم هراز در ابتدای این مسابقه همانند دیدار دور رفت از ترکیب پوریا حسین‌خانزاده، عرفان نوروزی، علی حاجی‌پور، مجتبی میرزاجانپور، محراب ملکی‌سرخی و علی رمضانی استفاده کرد و ابوالفضل قلی‌پور لیبروی این تیم بود.

در آنسوی میدان نیز پوریا فیاضی، محمد فلاح، رضا رضایی، حمزه زرینی، علی شفیعی و محمدطاهر وادی بازیکنان شروع کننده تیم پیکان در این دیدار جذاب بودند که محمدرضا حضرت‌پور به عنوان لیبرو آن‌ها را همراهی کرد. رافائل فارینا تیم پیکان را در این مسابقه همراهی نکرد و به عنوان تماشاگر تلاش هم‌تیمی‌های خود را در سالن نظاره‌گر بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز