خبرگزاری کار ایران

گنبدی‌ها حریف سایپا در پلی‌اوت/ هورسانی‌ها رتبه دومی قهرمان نیم فصل را قطعی کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۹۱۰

شهرداری گنبد با پیروزی سه بر یک برابر پیکان تهران به کار خود در مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال پایان داد تا در پلی‌اوت برابر سایپا قرار گیرد و هورسان رامسر با شکست لبنیات هراز آمل به شانزدهمین برد خود دست یافت.

به گزارش ایلنا، هفته بیست ‌و ششم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه 23 بهمن) با هفت دیدار به صورت همزمان در شهرهای تهران، مشهد، مریوان، رامسر، سیرجان، اردکان و گنبد در حال پیگیری است.

در سالن المپیک شهر گنبد محل برگزاری صد و هشتاد و دومین دیدار لیگ برتر والیبال مردان بود و در این مسابقه تیم‌های شهرداری گنبد و پیکان تهران به مصاف هم رفتند. در این دیدار که پیکان از بازیکنان اصلی خود استفاده نکرد و ترجیح داد این بازیکنان را برای حضور در پلی‌آف تازه نفس نگاه دارد، گنبدی‌ها از فرصت بهره برده و حریف را سه بر یک شکست دادند تا با امتیاز بهتر در مرحله پلی‌اوت برابر سایپا بازی کنند.

گنبدی‌ها که ست نخست را با پیروزی 25 بر 16 آغاز کردند در ست دوم 22 بر 25 مغلوب پیکانی‌ها شدند، اما در ست‌های سوم و چهارم مجدد به بازی بازگشته و با پوئن‌های 25 بر 18 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند تا با 10 پیروزی، 16 باخت و 29 امتیاز در جایگاه یازدهم باقی بمانند.

پیکان تهران هم با 16 برد، 10 شکست و 51 امتیاز به کار خود در مرحله مقدماتی لیگ پایان داد تا در مرحله پلی‌آف برابر تیم ششم قرار گیرد.

یونس حسن‌زاده و علی یاوری به عنوان ناظر فنی و ناظر داوری در این مسابقه حضور داشتند و قادر صادقی داور اول و مجتبی بیداریان داور دوم این دیدار بودند.

مصاف شهرداری گنبد و پیکان 111 دقیقه‌ ادامه یافت و 3500 تماشاگر داشت.

احد رضایی پیش از شروع بازی دچار گرفتگی کمر شد و رسول آق چلی به دلیل پارگی مینیسک در ست دوم از ادامه مسابقه بازماند.

در دیگر مسابقه هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان تیم هورسان رامسر در بازی خانگی موفق به شکست لبنیات هراز آمل شد تا قهرمان نیم فصل رتبه‌ دومی‌اش برای مرحله پلی‌آف قطعی شود.

شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز در ست دوم این مسابقه 27 بر 25 به پیروزی رسیدند اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 19 و 25 بر 21 نتیجه را به میزبان خود واگذار کردند تا هشتمین شکست فصل خود را تجربه کنند.

تیم لبنیات هراز آمل در پایان دور رفت با 12 برد و یک شکست قهرمانی نیم فصل شد، اما در دور برگشت هفت ناکامی دیگر تجربه کرد تا در نهایت با 18 برد و 52 امتیاز و کسب رتبه دوم جدول به کار خود در مرحله مقدماتی پایان دهد.

تیم هورسان نیز با این برد، جشن شانزدهمین پیروزی در لیگ برتر مردان سال 1401 گرفت تا 47 امتیازی شود.

امین اله برق لشگری و علی‌اصغر حاجی‌کاظمی ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت 120 دقیقه طول کشید.

داود نافعی، حامد گرجی و وحید پورکاشیان نیز داوران اول، دوم و ویدئوچک این دیدار بودند که 700 تماشاگر داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز