خبرگزاری کار ایران

جدال حساس لبنیات و شهداب/ پنج بردها در اردکان به میدان می‌روند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۵۸۹

قابت‌ تیم‌ها در لیگ برتر والیبال مردان از روز یکشنبه 27 آذرماه آغاز می‌شود تا شاهد جدال مجدد تیم‌های لیگ برتری برای کسب هشت سهمیه پلی‌آف این رقابت‌ها باشیم.

به گزارش ایلنا، هفته یازدهم دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه 27 آذرماه با هفت دیدار در شهرهای گرگان، آمل، اصفهان، ارومیه، گنبد، تهران و اردکان پیگیری می‌شود.

در مهمترین و حساس‌ترین دیدار این هفته تیم لبنیات هراز آمل که بدون شکست، با 10 برد و 28 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر مردان قرار دارد، میزبان شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است.

شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات در اندیشه حفظ رکورد شکست‌ناپذیری و کسب یازدهمین برد متوالی هستند و شهدابی‌ها که از ابتدای فصل با هدایت محمدرضا تندروان روند رو به رشدی را طی کردند، برای هشتمین برد و تثبیت جایگاه سومی و حتی صعود به رتبه دوم جدول به میدان می‌روند.

در دیگر مسابقه مهم این هفته از نظر جایگاه، ایفاسرام اردکان در سالن آیت‌الله خاتمی میزبان فولاد سیرجان ایرانیان است که هر دو تیم پنج برد در لیگ برتر مردان دارند.

فولادی‌ها با پنج برد و 17 امتیاز در رتبه هشتم جدول هستند و نماینده اردکان با پنج برد و 14 امتیاز در جایگاه نهم است. برنده این مسابقه حتما رتبه بهتر جدول را از آن خود خواهد کرد.

پیکان تهران پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها که در فاصله هفته دهم تا یازدهم، حضور در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان را تجربه کرد و در جایگاه پنجم ایستاد، در هفته یازدهم میزبان هورسان رامسر است.

پیکانی‌ها با پنج برد و 18 امتیاز در جایگاه هفتم جدول هستند و در حالی از هورسان پذیرایی می‌کنند که این تیم با هفت برد و 21 امتیاز در رتبه دوم جدول است و این هفته با هدف حفظ جایگاه خود به میدان می‌رود.

نیان الکترونیک خراسان یکی از تیم‌هایی است که در 10 هفته گذشته لیگ برتر مردان روند رو به رشدی را طی کرده است و در حال حاضر با 6 برد و 17 امتیاز موفق به کسب جایگاه چهارم جدول شده است.

نماینده مشهد در هفته یازدهم در سالن غدیر ارومیه به مصاف شهرداری این شهر می رود و شاگردان حامد صمدی امیدوار به شکست میزبان خود (شهرداری ارومیه) و کسب هفتمین برد هستند.

تیم انتهای جدولی ارومیه نیز برای دومین برد خود تلاش می‌کند و امیدوار است پس از 33 روز ریکاوری و تمرین به هماهنگی لازم برای ادامه مسابقات دست یافته باشد تا شرایط خود را در جدول مسابقات بهبود بخشد. ارومیه در صورت پیروزی تغییری در جایگاهش ایجاد نمی‌شود، اما شاگردان جهانگیز سیدعباسی انگیزه خوبی برای ادامه مسابقات به دست می‌آورند.

تیم پاس گرگان این هفته در سالن امام خمینی (ره) شهر گرگان و در هفتادو یکمین مسابقه لیگ برتر مردان در سال 1401 میزبان مس رفسنجان خواهد بود. نماینده گرگان با شش برد و 16 امتیاز در رتبه پنجم جدول است و مسی‌ها با دو برد و هفت امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارند.

شهرداری گنبد دیگر تیم استان گلستان نیز این هفته در سالن المپیک گنبد میزبان راه‌یاب ملل مریوان خواهد بود. جدال نمایندگان والیبال شرق و غرب کشور دیدنی خواهد بود. گنبدی‌ها با شش برد و 15 امتیاز در رتبه ششم جدول هستند و راه‌یاب با چهار برد و 11 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد.

تیم‌های گیتی پسند اصفهان و سایپا تهران که به ترتیب با چهار و دو برد در جایگاه‌های دهم و دوازدهم جدول هستند، در آخرین مسابقه این هفته و در سالن مخابرات اصفهان باهم روبرو می‌شوند تا در صورت پیروزی در این مسابقه جایگاه خود را بهبود بخشند.

برنامه کامل هفته یازدهم مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

 

گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت 16

پاس گرگان – مس رفسنجان

 

 

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 16

لبنیات هراز آمل – شهداب یزد

 

اصفهان، سالن مخابرات، ساعت 16

گیتی‌پسند اصفهان – سایپا تهران

 

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 16

شهرداری ارومیه – نیان الکترونیک خراسان

 

گنبد، سالن المپیک، ساعت 16

شهرداری گنبد – راه‌یاب ملل مریوان

 

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 16

پیکان تهران – هورسان رامسر

 

اردکان، سالن آیت‌اله خاتمی، ساعت 16

ایفاسرام اردکان – فولاد سیرجان ایرانیان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز