خبرگزاری کار ایران

در هفته سوم لیگ برتر والیبال کشور؛

آذرباتری ترمز پیکان را کشید

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۸۳۹

تیم والیبال آذریاتری ارومیه با پیروزی مقابل پیکان تهران اولین برد امسال خود را در لیگ برتر والیبال رقم زد.

به گزارش ایلنا،در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر والیبال در فصل جاری، تیم والیبال آذرباتری ارومیه از ساعت ۱۵ امروز یک شنبه نهم  آبان ماه در سالن ۶۰۰۰ نفری غدیر ارومیه  مقابل تیم پیکان تهران صف آرایی کرد و در خاتمه  ۳ بر صفر نتیجه را به سود خود به پایان رساند.

شاگردان‌ نفرزاده در تیم‌ آذرباتری ارومیه در  ست های اول، دوم و سوم  بازی به ترتیب با نتیجه ۲۷ بر ۲۵،۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ بر نماینده تهران غلبه کرده و بازی را به سود خود به پایان رساندند.

پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان شهرداری ارومیه در پایان این دیدار در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد::تیم آذرباتری ارومیه بازی خوبی ارائه کرد و این برد را به کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک می گویم. 

اکبری با بیان اینکه با گذشت سه بازی از شروع فصل جدید والیبال، هنوز بازیکنان اصلی خود را در اختیار ندارد گفت:متاسفانه در آغاز دیدار  امروز مقابل آذرباتری ارومیه با یک بد شانسی پاسور تیم  پیکان نیز  مصدوم شد.

فرهاد نفرزاده مربی تیم والیبال آذر باتری ارومیه در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: این برد را به هواداران تیم آذریاتری تقدیم می کنم

نفر زاده با بیان اینکه در دو دیدار خارج از خانه این تیم فشار زیادی روی بازیکنان بود گفت:خوشبختانه با ریکاوری روانی بازیکنان، امروز بازی سخت مقابل تیم پیکان تهران را بردیم.

مربی تیم آذرباتری ارومیه در مورد بازی این تیم با شهرداری گنبد که در هفته چهارم برگزار خواهد شد گفت: تیم شهرداری گنبد تیم بسیار خوبی است و بازی های خوبی را در خانه خود انجام می دهد ولی ما نیز با قدرت تمام به مصاف این تیم می رویم و امیدواریم که برد دوم آذرباتری در گنبد رقم بخورد.

به گزارش ایلنا،تیم آذرباتری ارومیه در هفته چهارم لیگ برتر، روز چهارشنبه ۱۲ آبان‌ماه در گنبد به مصاف تیم والیبال شهرداری گنبد خواهد رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز