خبرگزاری کار ایران

دستگاه کیسه پرکن اتوماتیک

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۲۹۱

اگر به دنبال پر کردن محصولات تولیدی درون  کیسه های مورد نظر خود هستید و در عین حال می خواهید از درد سر های پر کردن دستی با استفاده از  نیروی انسانی خلاص شوید و علاوه براین بسته بندی با سرعت و دقت وزنی بالایی انجام دهید . مطمئنا اولین کاری که خواهید کرد سرچ عبارت دستگاه کیسه پرکن اتوماتیک و یا قیمت دستگاه کیسه پرکن اتوماتیک خواهد بود .

بنابراین جهت آشنایی هرچه بیشتر شما خریداران محترم شرکت ابرا ماشین مطالبی را در ادامه خدمتتان مطرح کرده که شاید بتوانید در مورد انتخاب ، قیمت و کارایی مناسب کمکتان کند.

در حالت کلی و در بازار ایران به هر دستگاهی که عمل پرکردن کیسه را انجام دهد در خیلی از موارد عنوان دستگاه کیسه پرکن اتوماتیک استفاده  می شود در صورتی که در واقیعت خیلی از این دستگاه ها بصورت نیمه اتوماتیک کار می کنند بطوریکه برای کارکرد صحیح نیاز به نیروی انسانی بیشتری نسبت به مدل تمام اتوماتیک دارند.

ولی  در تعریف اصولی و دقیق تر دستگاه کیسه پرکن اتوماتیک دستگاهی است که فارق از نیروی کارگری و با استفاده از بازوی روباتیک کیسه های خالی را از محل مخصوص به خود برداشته و در دهانه نازل پرکن قرار می دهد و سپس در این مرحله نازل عمل پرکردن دقیق به همراه سرعت بالا را انجام می دهد و در نهایت بصورت اتوماتیک و با مکانیزم روباتیک دیگری کیسه ها جهت دوخت به قسمت دوخت سرکیسه هدایت می شوند  (  البته اگر نوع بسته بندی از مدل کیسه های ولو بگ و یا اصطلاحا کیسه های سیمانی و یا قیف دار نباشد ).

 این فرایند با توجه به قیمت می تواند از ۲۰۰ کیسه در ساعت تا ۱۰۰۰ کیسه در ساعت و یا گاها بیشتر از این مغادیر  متغیر باشد .

حال شما خرید محترم می بایست با بررسی دقیق تر موضوع مورد بسته بندی که با  توجه به نیاز کنونی واحد تولید خود و با توجه به اهداف توسعه ای که برای واحد صنفی یا صنعتی خود در نظر دارید . دستگاه مناسبی انتخاب کنید .

که در این راستا کارشناسان فنی شرکت ابرا ماشین آماده مشاوره رایگان به شما خریداران محترم می باشد .

با اینحال همان گونه که پیش تر اشاره شد شرکت ابرا ماشین در ادامه  برای آشنایی هرچه  بشتر شما دوستان گرامی مطالبی آورده شده که شما را در انتخاب دستگاه مناسب یاری خواهد کرد .

همانگونه که در مطالب بالا یک اشاره کوتاهی به کیسه پرکن های ولوبگ ( پاکت سیمانی و یا کیسه های والو دار و یا کیسه های قیف دار ) شد بهتر است در ابتدای امر نوع بسته بندی و یا اصطلاحا نوع کیسه و پاکتی که قرار است دستگاه پر کند مشخص شود.

 صنعت بسته بندی ولو بگ در اصل یک بسته بندی قدمت داری است که از قدیم در کارخانه های سیمان رواج داشته که به همین خاطر گاها به این نوع  بسته بند مدل پاکت سیمانی نیز اطلاق می شود

حداقل در بازار ایران این نوع از بسته بندی تا به امروز رواج چندانی نداشته و تنها در صنعت سیمان کاربرد داشت . در این جا لازم است اشاره کنیم که شرکت ابرا ماشین از حدود سال ۱۳۸۶ مشغول به ساخت این تیپ از کیسه پرکن ها می باشد لذا خرسندیم که امروز یکی از تخصصی ترین و بهترین شرکت هایی هستیم که در زمینه ساخت دستگاه های کیسه پرکن اتوماتیک ولوبگ مشغول به کار هستم و محصولات این شرکت تاکنون توانسته به چندین کشور همسایه صادر شود.

اخیرا به دلیل توجه روز افزون تولید کننده ها به شکیل بودن بسته محصول نهایی از اینرو

 استفاده از پاکت های ولوبگ و به طبع آن نیاز به دستگاه های کیسه پرکن ولو بک همواره  بصورت افزایشی می باشد. در این راستا شرکت ابرا ماشین نمایشگاه دائمی از ماشین آلات ولو بگ دایر کرده کرده که با هماهنگی کارشناس فنی قابل بازدید می باشد.

از آنجا که انتخاب دستگاه کیسه پرکن اتوماتیک ولوبگ نسبت به انتخاب دستگاه کیسه پرکن اتوماتیک دها نه باز نیاز به همفکری و تبادل نظر خاصی بین خریدار و کارشناس فنی سازنده دستگاه دارد بنابراین جهت حل این مسئله یا به سایت شرکت ابرا ماشین   ebramachine.com  مراجه کنید و یا جهت سهولت انتخاب یک دستگاه مناسب با کارشاس فنی شرکت تماس حاصل نمایید ۰۲۱-۲۸۴۲۸۸۵۱

بطور کلی اگر محصول شما فروشگاهی است و یا بصورت تک فروشی به بازار عرضه می شود اگر امروز به فکر تغییر بسته بندی خود از کیسه های درب باز به کیسه های پاکتی نکنید بدون شک با گذشت زمان و خواست بازار که تابع خواست و پسند مشتریان شما می باشد شما نیز در آینده نه چندان دور مجبور به تغییر نوع کیسه و بسته بندی خود خواهید شد .

شرکت ابرا ماشین امیدوار است که توانسته باشد که منظور خود را از بیان مطلب بالا به شما خریداران محترم رسانده باشد و مطرح کردن مسئله بالا موید این موضوع نباشد که شرکت بیشتر قصد هدایت خریداران محترم به سمت خرید  دستگاه کیسه پرکن اتوماتیک ولوبگ باشد.

چرا که این شرکت به دلیل سازنده بودن و همواره موجود داشتن هر دو تیپ از دستگاه کیسه پرکن اتوماتیک ولو بگ و دهانه باز لذا تصمیم نهای با شما می باشد .

بنابراین با توجه به قیمت بالای دستگاه های کیسه پرکن اتوماتیک بهتر است که در انتخاب اولیه خود موضوعات بیشتری مورد بررسی قرار بگیرد.

سوال : دستگاه کیسه پرکن اتوماتیک دهانه باز برای چه صنعت و محصولی مناسب می باشد ؟

دستگاه کیسه پرکن اتوماتیک دهانه باز بیشتر برای محصولاتی چون بسته بندی آرد . کود های کشاوزی . خاک و ... که معمولا در کیسه های بالای ۲۵ کیلو گرم بسته بندی می شود و همچنین در مواردی که شکیل بودن بسته بندی چندان اهمیتی از نظر بازار مصرف نخواهد داشت

البته لازم به توضیح است که یک مدل از دستگاه های کیسه پرکن اتوماتیک قابل ساخت است که بیشتر در صنایع پتروشیمی  و صنایع مشابه کاربرد دارد که از نظر ساختار دستگاه و نوع کیسه با دستگاه های اتوماتیک معمولی فرق دارد و بغیر از این بسته بندی خیلی شکیل و زیباتر و همچنین  سرعت بسته بندی فوق العاده با لایی هم نسبت به دستگاه های اتوماتیک دهانه باز معمولی دارند.

قیمت این  دستگاه : با توجه به نوسانات قیمت ها در بازار نمی توان بصورت عددی قیمت خاصی را برای این تیپ از کیسه پرکن ها عنوان کرد و بهترین راه مقایسه قیمتی این دو تیپ از دستگاه ها می باشد : بطور میانگین قیمت دستگاه اتوماتیک هم تیپ شرکت های پتروشیمی همواره حدود چهار تا پنج برابر دستگاه های کیسه پرکن اتوماتیک معمولی می باشد .

لازم به توضیح است که در این تیپ از دستگاه از کیسه آماده که فقط دهانه آنها باز است استفاده نمی شود  وبلکه از رول نایلون چاپ خورده استفاده می شود که توسط همین دستگاه پرکن ابتدا به روده تبدیل ( اصطلاحی است که وقتی یک رول به حالت استوانه ای دوخت می خورد استفاده می شود) و سپس بعد از پر شدن و وزن نهایی مواد مجددا  توسط همین دستگاه سر و ته آن دوخت می شود.

زمان ساخت : زمان لازم برای  ساخت چیزی در حدود یک ماه می باشد. ولی جهت ساخت دستگاه  کیسه پرکن اتوماتیک پیشرفته مورد استفاده در پتروشیمی ها چیزی در حدود سه ماه زمان لاز م است .

نتیجه گیری :

الف -دستگاه کیسه پرکن  در حالت کلی در دو تیپ زیر موجود و ساخته می شود:

۱- دستگاه کیسه پرکن برای کیسه های دهانه باز    ۲- دستگاه کیسه پرکن برای کیسه های دهانه بسته یا اصطلاحا ولو بگ

ب – دستگاه کیسه پرکن از نظر میزان استفاده از نیروی انسانی به دو گروه زیر تقسیم می شود : ۱- دستگاه کیسه پرکن نیمه اتوماتیک ۲- دستگاه کیسه پرکن تمام اتوماتیک

 

همان گونه که در بالا نیز اشاره شد خریداران محترم قبل از اینکه انتخاب خود را نهایی کنند بهتر است با کارشناس فنی شرکت ابرا ماشین مشاوره رایگاه داشته باشند تا ایشان با توجه به تجربه ای که از کارهای قبلی دار و همچنین با توجه به روئیت مواد مورد استفاده جهت بسته بندی دستگاهی را به شما پشنهاد دهد که با هزینه بهینه نهایت بهره وری را از دستگاه داشته باشید .

شماره های تماس شرکت ابرا ماشین   ۰۲۱۲۸۴۲۸۸۵۱ -۰۹۱۲۱۶۹۷۴۰۲-

۰۹۳۵۱۶۹۷۴۰۲

 

نویسند مقاله : ابراهیم همتی

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز