خبرگزاری کار ایران

ساخت ۷۰ هزار مسکن برای محرومان توسط بنیاد مسکن

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۰۳۵

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال ساخت ۷۰ هزار مسکن برای محرومین با مشارکت بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بهزیستی است.

به گزارش ایلنا از مشهد، حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد در مراسم کلنگ‌زنی ۲۳۳ واحد مسکونی خیرساز در سه روستای حاشیه شهر مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شبکه خیرین مسکن‌ساز در سراسر کشورها و شهرهای بزرگ شکل گرفته و به ثبت قانونی رسیده است. هیات امنایی به نام مسکن محرومین حساب ۱۰۰ امام فعال است که شبکه خیرین با سیاست‌گذاری این هیات امنا فعالیت می‌کنند.  

وی افزود: خیرین در کشور تاکنون ۲۱ هزار واحد مسکونی ساخته‌اند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز تمام توان خود را پای کار آورده و دستگاه‌هایی که حمایت اجتماعی را در دستور کار دارد نیز در کنار بنیاد مسکن هستند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز در خراسان رضوی و در سه روستای مشهد عملیات ساخت ۲۳۳ واحد مسکونی توسط خیرین انجام می‌شود و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم در کنار آن‌هاست.

روحانی‌نژاد با اشاره به اینکه ساخت مسکن برای محرومان در استان‌های برخوردار و غیر برخوردار متفاوت است، بیان کرد: بنیاد مسکن چندین اقدام برای این نوع مسکن‌ها انجام می‌دهد. بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال ساخت ۷۰ هزار مسکن برای محرومین با مشارکت بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بهزیستی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز