خبرگزاری کار ایران

عملیات اجرایی ساخت ۲۳۳ واحد مسکونی در روستاهای حاشیه مشهد آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۰۰۳

عملیات اجرایی ساخت ۲۳۳ واحد مسکونی خیرساز در سه روستای حاشیه شهر مشهد از جمله اسماعیل‌آباد آب‌اشکان، چاهشک و فیانی با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سیدرضا موسوی‌نیا، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی، در مراسم کلنگ‌زنی ۲۳۳ واحد مسکونی خیرساز در سه روستای حاشیه شهر مشهد اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس با پیروزی و افتخار در کشور پیش رفت و این مساله ممکن نبود مگر با مشارکت تمام اقشار جامعه. بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز اگر قرار است کار بزرگی انجام دهد؛ به جز با حضور همگی اقشار مردم امکان‌پذیر نیست. برای انجام کارهای بزرگ باید از اقشار مختلف کمک گرفت.

وی افزود: امسال ساخت مسکن برای افراد نیازمند به صورت خاصی نسبت به سال‌های قبل دنبال می‌شود. تاکنون در کشور ۱۷۰ هزار واحد مسکونی در روستاها ساخته شده و در شهرهای مختلف امسال مقرر شده تا از منابع انسانی، مالی و... کمک گرفته تا پروژه‌ها با حجم گسترده‌تر انجام شود. این مساله مورد تاکید مقام معظم رهبری و رییس‌جمهور است. در حاشیه شهر مشهد به کمک خیرین پروژه‌هایی در حال اجراست اما امروز اولین پروژه خیرساز در روستاهای حاشیه شهر مشهد کلنگ‌زنی می‌شود.  

علی شافعی، مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز خراسان رضوی نیز اظهار کرد: در روستای اسماعیل‌آباد ۶۲ واحد مسکن روستایی ساخته خواهد شد که تلاش می‌شود این واحدها با حداقل قیمت ممکن تامین شود.

وی درباره مشخصات کلی پروژه ساخت واحدهای مسکن روستایی در روستای اسماعیل‌آباد افزود: در این پروژه ۱۶ قطعه مسکونی وجود دارد و هر قطعه مسکونی در ۲ طبقه ساخته می‌شود. مساحت کل زمین ۳۸۸۸ مترو زیربنا ۴۴۵۱ است.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز خراسان رضوی تصریح کرد: از سال ۱۳۹۰ تا کنون ۱۳۴۰ واحد مسکونی در شهرهای استان توسط انجمن به بهره‌برداری رسیده است. در تامین مسکن خانواده‌های دارای حداقل ۲ عضو معلول در شهر و ورستاهای استان ۱۲۶۸ خانواده دارای حداقل ۲ عضو معلول را خانه‌دار کرده و از سال ۱۳۹۹ تا کنون برای  ۱۰۷۸ خانواده  تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، مرکز خدمات حوزه و... مشغول فعالیت هستیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز