خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه مد و لباس ایرانی در بجنورد گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۹۷۲

خراسان شمالی نمایشگاه مد و لباس ایرانی با مشارکت ۸۰ طراح و تولید کننده کشوری طی آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و شماری از مسئولان، هنرمندان و علاقه مندان در محل هتل داریوش بجنورد گشایش یافت.

 امام جمعه بجنورد در آیین افتتاحیه نمایشگاه مد و لباس اسلامی که ظهر امروز ۱۰ اسفندماه در هتل داریوش بجنورد برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین نمایشگاهی، از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه که به عنوان بزرگترین رویداد حوزه عفاف به شمار می رود تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام والسلمین رضا نوری بر تداوم برگزاری اینگونه نمایشگاه ها تاکید کرد و افزود: می بایست متولیان حوزه عفاف و حجاب با برنامه ریزی درست بتوانند محصولات ایرانی و اسلامی ویژه بانوان استان را در طول سال در قالب نمایشگاه عرضه کنند تا افرادی که به دنبال مد و لباس ایرانی و اسلامی هستند بتوانند به راحتی  محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

نمایشگاه مد و لباس ایرانی در بجنورد گشایش یافت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در حاشیه این آیین اظهار کرد: این نمایشگاه که یک رویداد بزرگ مد و لباس در استان به شمار می رود از امروز ۱۰ اسفندماه به مدت ۳ روز در محل هتل داریوش بجنورد دایر است.

تقی صادقی با اشاره به اینکه در این رویداد ۸۰ تولید کننده و طراح لباس مطرح کشوری حضور دارند، تصریح کرد: ۸۰ درصد محصولات ارائه شده در این نمایشگاه، شامل لباس های اجتماعی و حوزه عفیفانه است.

وی با بیان اینکه جذب نمایندگی برندهای معتبر در استان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است، گفت: ۱۵ نفر از طراحان صاحب سبک استان نیز در این رویداد حضور دارند و از تجربیات نمایندگی های معتبر استفاده می کنند.

صادقی بیان کرد: علاوه بر ایجاد فضای نمایشگاهی، ارائه پوشاک ارزان و عفیفانه، زمینه آشنایی شهروندان با برندهای مطرح حوزه مد و لباس نیز فراهم است.

وی همچنین از برگزاری مسابقه طراحی لباس فرم مدارس و کارگاه آموزشی حوزه عفاف و حجاب با نگاه جهاد تبیین، به عنوان یکی از برنامه های جنبی این رویداد خبر داد.

تخفیف ۱۰ درصدی محصولات نمایشگاه

نمایشگاه مد و لباس ایرانی در بجنورد گشایش یافت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اینکه همه محصولات ارائه شده در نمایشگاه شامل تخفیف ۱۰ درصدی است، افزود: طرح تعویض چادر کهنه با چادر نو به قیمت مناسب از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.

صادقی تصریح کرد: اصلاح فرهنگ پوشش و تطابق آن با عرف و معیار جامعه، حمایت از طراحان لباس، حمایت از تولید ایرانی و باکیفیت و جایگزین کردن طرح‌ها و الگوهای اصیل ایرانی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه مد و لباس در سطح کشور است.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه مد و لباس اسلامی از صبح امروز چهارشنبه به مدت ۳ روز از ساعت ۱۱ تا ۲۰ برای بازدید عموم علاقه مندان در هتل داریوش دایر است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز