خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران:

آرمان خواهی تمام نمی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۱۶۲

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در آیین افتتاحیه جشنواره‌های آرمان گفت: آرمان خواهی تمام نمی شود و ادامه دارد و این پرچم نسل به نسل تا ظهور حضرت حجت (عج) دست به دست می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدامین توکلی زاده در آیین افتتاحیه جشنواره های شهرداری تهران(جشنواره مردمی آرمان) که در سی و هفتمین رویداد امید و افتخار در حسینیه جماران تهران برگزار شد، گفت: روزی که قرار شد جشنواره های شهرداری را آغاز کنیم شهردار تهران تاکید داشتند که برای پیگیری اهداف انقلاب اسلامی، رویدادها و رقابت هایی را در شهر شروع کنیم.

وی با اشاره به انتخاب عنوان این جشنواره گفت: خیلی فکر کردیم که اسم جشنواره را چه بگذاریم و شرایط به گونه ای پیش رفت که اتفاقات ماه های اخیر بیفتد و یک جوانی به نام آرمان علی‌وردی پرچمدار و روح او باعث یک اتقاق بزرگ شود و ما به سمت نام "آرمان" راهنمایی شویم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران تصریح کرد:: باز فکر کردیم از کدام مبدأ و مکان شروع کنیم دیدیم بزرگ پرچمدار ما در این روزگار کسی جز روح الله نیست؛ کسی که مکتبی را تاسیس کرد که ما هر چقدر خضوع و خشوع در پیشگاه الهی داشته باشیم از این که عمر ما در روزگاری قرار گرفت که ایشان امام و رهبر ما بود، باز هم کم است.

توکلی زاده با بیان اینکه بنیاد این مکتب متصل به خداوند است، ادامه داد: تمام اتفاقات در طی این سالها برای کمرنگ شدن مکتب امام (ره) افتاد اما گمرنک نشد و حتی توسعه پیدا کرد و حجت هایی در هر نسل پرچمدار این مکتب قرار شدند و ان‌شاءالله به ظهور حضرت حجت (عج)متصل خواهد شد. آرمان خواهی تمام نمی شود و ادامه دارد و این پرچم نسل به نسل تا ظهور حضرت حجت (عج) دست به دست می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز