خبرگزاری کار ایران

بازگشت ۴۰ مجموعه ورزشی تعطیل به چرخه فعالیت در دوره اخیر مدیریت شهری

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۸۹۰

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از بازگشت ۴۰ مجموعه ورزشی تعطیل به چرخه فعالیت در دوره اخیر مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد امین توکلی زاده در آیین بهره برداری و عملیات احداث ۷ پروژه فرهنگی ورزشی که عصر امروز برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره تلاش کردیم زیرساخت ها و مجموعه هایی که تعطیل و مغفول مانده بود را به چرخه استفاده شهروندان برگردانیم و با همت سازمان ورزش، ۴۰ مجموعه به چرخه برگشتند و در حوزه زیر ساختی برای سال آتی نیز ظرفیت های جدیدی اضافه خواهد شد. 

وی ادامه داد: مجموعه های رویدادی مانند لیگ اصناف و حرف و مشاغل در مدت اخیر برگزار شد و بالاترین نقطه این مسابقات، رویداد قهرمان شهر است که در آستانه برگزاری مراسم اختتامیه قرار دارد؛ اخیرا نیز جشنواره آرمان با موضوع ورزش‌های الکترونیک برای نخستین بار برگزار شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه علاوه بر این تلاش کردیم در کنار فدراسیون ها باشیم تا بتوانم خدمات خود را توسعه دهیم، تصریح کرد: با همه این تلاش ها با استاندارد مد نظر فاصله داریم و امیدواریم به روزی برسیم که از نظر ورزشی و امکانات این حوزه، استانداردهای جهانی را در شهر تهران شاهد باشیم. 

محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران نیز در این مراسم با اشاره به مبحث جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: زندگی محمد مهر آیین که مجموعه ورزشی که در آن حضور داریم به نام ایشان نامگذاری شده، گوشه‌ای از زحمات شهیدان و افرادی است که برای پیروزی انقلاب مبارزه کردند و شکنجه‌هایی که در دوران ستمشاهی دیدند، ذره‌ای از عزم آنها برای مبارزه و تلاش جهت پیروزی انقلاب کم نکرد و این مبارزه بعد از پیروزی انقلاب ادامه پیدا کرد و تا آخرین لحظه عمر پایبندی به انقلاب و دفاع از آرمان‌ها توسط محمد مهر آیین ادامه داشت.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم این موارد را بررسی کنیم تا بدانیم انقلاب چگونه به دست ما رسید و ما نیز گوشه ای از این خدمات را انجام دهیم، ادامه داد: در تمام طول زندگی مهرآیین، وفاداری به نظام و رهبری و مبارزه با منافقین ادامه داشت و نامگذاری این مجوعه برای زنده نگهداشتن یاد چنین عزیزانی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز