خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران:

بازی‌های رایانه‌ای به رشته‌های ورزشی کشور اضافه می‌شود/برگزاری مسابقات قرآنی در ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۸۵۸

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: بازی‌های رایانه‌ای به طور رسمی به رشته‌های ورزشی کشور اضافه خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر محمد امین توکلی زاده در جشن بزرگ اختتامیه جام بازی‌های الکترونیکی با بیان اینکه امیدواریم این مسابقات در سطوح مختلف برگزار شود، اظهار کرد: این رویداد با عزم جدی سازمان ورزش شهرداری تهران و وزارت ورزش و جوانان شکل گرفته است.

معاون شهردار تهران با اعلام اینکه بازی‌های رایانه‌ای رسماً به رشته های ورزشی کشور اضافه خواهد شد، تصریح کرد: سازمان ورزش شهرداری تهران در سطوح آموزشی، رقابتی و رخدادی ورود کرده و طی سال مسابقات این رشته را برگزار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای تثبیت این رشته پیش‌بینی خواهد شد، تصریح کرد: امکاناتی که برای رویدادها و رقابت‌ها مورد نیاز است فراهم خواهد شد و تصمیم داریم در کنار نوجوانان و جوانان باشیم و جشنواره های مختلف را در طول سال با مخاطبان متنوع برگزار کنیم تا لحظات شادی برای مردم بسازیم.

توکلی‌زاده با اعلام اینکه جشنواره آرمان کار خود را ادامه خواهد داد، یادآور شد: در ماه مبارک رمضان برگزاری مسابقات قرآن پیش‌بینی شده و به همین ترتیب در هر ماه با توجه به مناسبت ها و رخدادهای خاص مسابقاتی را برگزار خواهیم کرد. امیدواریم این امر موجبات دلخوشی مردم را فراهم کند.

توکلی زاده خاطرنشان کرد: امیدواریم دایره ای بزرگتر از مخاطبان را در رویدادهای آینده داشته باشیم و بهترین خدمت و امکانات را ارائه دهیم.

وی در پایان درگذشت اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از برگزیدگان بخش های مختلف جام بازی های الکترونیکی تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز