خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قزوین:

ظرفیت کتابخانه‌ها در توسعه کسب ‌وکارهای کوچک مورد توجه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۹۵۵

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: کتابخانه‌ها ظرفیت خوبی در توسعه، ترویج و آموزش کسب ‌وکارهای کوچک و مهارت‌های فردی در جامعه دارند.

به گزارش ایلنا، فاطمه محمدبیگی در نشست مشترک با رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین که با محوریت برگزاری "همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک"، برگزار شد، گفت: امروزه کتابخانه‌های عمومی بازوان مهم فرهنگی کشور هستند و خدمات متنوعی را به عموم مخاطبان از هر رده سنی و تحصیلی ارائه می‌دهند که با استقبال خوبی نیز از جانب مخاطبان مواجه هستند.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قزوین بیان کرد: دومین همایش بین‌المللی «کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» با هدف شناسایی راهکارها، ایده‌ها و تجربه‌ها، برای استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی به‌ منظور مشارکت فعال در فضای کسب‌وکار کشور در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ به میزبانی شهر مشهد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به هدف از این دیدار تصریح کرد: دبیرخانه این همایش از تمام متخصصان، پژوهشگران و کتابداران در سطح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این همایش دعوت کرده تا آثار خود را در قالب مقاله تا تاریخ اول تیرماه ۱۴۰۲ در یکی از محورهای اعلام شده به دبیرخانه این رویداد بین‌المللی ارسال کنند.

این مسئول بیان کرد: در راستای برگزاری این همایش از مسئولان پژوهشی دانشگاه‌های مختلف دعوت می‌شود تا با ترغیب اساتید و دانشجویان به تولید و ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش کمک کنند که امیدواریم با همکاری جهاد دانشگاهی شاهد حضور درخشان استان قزوین در این همایش باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز