خبرگزاری کار ایران

رویداد استارتاپی ارائه فناوری های نوین صنعت در شیراز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۹۱۲

با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، رویداد استارتاپی ارائه فناوری های نوین در صنعت در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان فارس ،در این رویداد استارتاپی ۲۰ گروه در حوزه های مختلف صنعتی به ارائه توانمندی های خود پرداختند .
ارائه دانش فنی فرملاسیون شیمیایی صنعتی،طراحی و پیاده سازی الگوریتم های هوشمند درحوزه رمزارزها،طراحی قطعات شعله گیر در صنایع نفت وگاز،تولید محصول نئوپان از ضایعات نخل،تولید گیاهان دارویی برپایه فناوری های نوین وکشاورزی هوشمند،طراحی وتولید فیلتر هواینانوالیاف آنتی باکتریال،طراحی وتولید سنسورهای هوشمند کنترلی،نرم افزار مدیریت و تجاری سازی و تولید محصولات درحوزه کنترل ساکارز و قند مسقطی و شیرینی جات از مهمترین ایده ها و استارتاپ های مطرح شده در این رویداد بود.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی فارس در این رویداد با اشاره به  حمایت‌های شرکت شهرکهای صنعتی فارس از شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها، گفت: واحدهای صنعتی کوچک و متوسط بیشتر از گذشته نیازمند استفاده از ظرفیت استارتاپ‌ها و واحدهای دانش بنیان برای افزایش بهره وری  تولید هستند.
سید محمود قیومی یکی از مأموریت‌های این شرکت در راستای تقویت و حمایت از صنایع و رفع موانع تولید را حمایت از رویدادهای استارتاپی اعلام کرد و افزود: در این زمینه در سه سال اخیر تاکنون رویدادهای مختلف  استارتاپی باحمایت این شرکت برگزار شده است.
او با بیان اینکه برگزاری رویدادهای استارتاپی به منظور جذب سرمایه برای شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها و تسهیل انجام فرایند رشد آن‌ها در بازار در اولویت برنامه‌های حمایتی این شرکت قرار دارد، گفت: با توجه به تحولات روز افزون در فناوری‌ها، واحدهای صنعتی کوچک و متوسط بیشتر از گذشته نیازمند استفاده از ظرفیت استارتاپ‌ها و واحدهای دانش‌بنیان برای افزایش بهره‌وری تولید هستند.
قیومی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اهداف شناسایی و رفع نیاز فناورانه واحدهای صنعتی ، بازاریابی و فروش محصولات دانش بنیان و فناورانه و  جذب سرمایه برای شرکت های فناور از طرح‌های فناورانه در واحدهای صنعتی حمایت می‌کند.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی فارس افزود:امسال با برگزاری ۳ رویداد استارتاپی، بیش از ۵۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی و دستگاههای اجرایی شناسایی و به شرکت های دانش بنیان معرفی شده  و جهت رفع ۳ نیاز فناورانه نیز حمایت مالی انجام شده است.
وی افزود:هم چنین برگزاری این رویدادها در فروش و بازاریابی محصولات بیش از ۳۰ شرکت فناور ‌و دانش بنیان موثر بوده است.
او همچنبن با اشاره به برگزاری این رویداد استارتاپی با اشاره به حضور ۶۰نفر از صنعتگران  در این رویداد، گفت: دراین رویداد بستر مناسبی برای ایجاد ارتباط بین صنعتگران و صاحبان ایده شتاب دهنده ها فراهم شد تا هم نیاز واحدهای صنعتی مشخص شود و هم امکان استفاده  صاحبان صنایع از استارتاپها فراهم شود.
در پایان این رویداد تیم های استارتاپی لایفا درحوزه طراحی  سیستم  پلتفرم آموزشی برپایه واقعیت مجازی عنوان نخست،تیم آنوا در حوزه ساخت داروی گیاهی دوم و تیم دکویا درحوزه طراحی نرم افزار عنوان سوم را کسب کردند.
به شرکت کنندگان در رویدادهای استارتاپی، شرکت های فناور،استارتاپی و دانش بنیان علاوه بر اهدای جوایز نقدی، مشمول حمایت های حمایتی شرکت شهرک های صنعتی فارس نظیر شرکت در دوره آموزشی،تورهای صنعتی و اخذ غرفه های نمایشگاهی قرارمی گیرند.
 
 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز