خبرگزاری کار ایران

رئیس قوه قضائیه وارد استان مرکزی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۷۶۴

رئیس قوه قضائیه در هفدهمین سفر استانی خود، وارد استان مرکزی شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای که امروز، دوشنبه هشتم اسفندماه در راس هیاتی از مسئولان عالی قضایی به استان مرکزی سفر کرده است، دقایقی قبل وارد استان مرکزی شد و در فرودگاه اراک مورد استقبال استاندار و برخی مسئولان استان قرار گرفت.

وی در این سفر ابتدا با قضات و کارکنان دستگاه قضا دیدار خواهد داشت و با توجه به صنعتی بودن این استان، برنامه بعدی محسنی اژه‌ای دیدار با صنعتگران، تولیدگنندگان، کارآفرینان و مدیران شرکت های دانش بنیان خواهد بود.

دیدار با اقشار مختلف مردم استان مرکزی، شرکت در شورای اداری استان مرکزی که با حضور مدیران کل و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و نماینده ولی فقیه در استان برگزار خواهد شد و تشکیل شورای مشترک قضایی استان مرکزی با شورای عالی قوه قضاییه  از دیگر برنامه های محسنی اژه ای در اراک است.

یکی از مهمترین برنامه های امروز در مرکز استان و در تمام شهرستان ها دیدار با اقشار مردم و رسیدگی به مسائل حقوقی و قضائی و احیانا مطالباتی است که مردم از دستگاه قضا دارند. براین اساس از اوایل وقت اداری در مرکز استان، معاون اول قوه قضائیه، سخنگو و مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه، در مجموعه محاکم اراک در میدان امام حسین(ع) پذیرای مردم هستند و به سوالات آن‌ها پاسخگو خواهند بود.

در شهرستان ها نیز نماینده های دستگاه قضا، دیدار مردمی خواهند داشت و با اعضا و کارکنان و قضات شهرستان‌ها نیز دیدار خواهند کرد.

وزیر دادگستری نیز امروز در استان حضور یافته است و در حوزه آلایندگی، انبارها و برخی مسائل دیگر ورودهایی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز