خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بروجرد در مجلس:

تیم تحقیق و تفحص ویژه مسمومیت دانش آموزان به بروجرد اعزام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۷۰۲

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی از اعزام تیم تحقیق و تفحص مجلس و حضور شخص وزیر آموزش و پرورش در بروجرد خبر داد.

به گزارش ایلنا، فاطمه مقصودی عصر یکشنبه در جمع رسانه ها افزود: باتوجه به بروز مسمومیت دانش آموزان برخی مدارس در بروجرد طبق پیگیری های انجام شده قرار است تیم ویژه بررسی از وزارت آموزش و پرورش به بروجرد اعزام شود که البته به‌عنوان نماینده مردم قانع نشدیم.

وی افزود: به جهت نگرانی های مردم و به‌خصوص خانواده های دانش آموزان از شخص وزیر آموزش پرورش خواستیم که به بروجرد سفر و ابعاد ماجرا را شخصاً پیگیری کند.

مقصودی اظهار داشت: مقرر شد وزیر آموزش و پرورش با حضور در بروجرد مساله مسمومیت دانش آموزان را بررسی کند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: همچنین تیمی از مجلس نیز به بروجرد دعوت شده است.

مقصودی اظهار داشت: با هماهنگی و دستور رییس مجلس شورای اسلامی نیز تیم تحقیق و تفحص کمیسیون بهداشت مجلس هم امشب وارد بروجرد می شود و با حساسیت بیشتری این اتفاق تلخ را پیگیری و بررسی خواهند کند.

هفته گذشته در سه مرحله، دانش‌آموزان یکی از مدارس بروجرد دچار مسمومیت شدند و صبح یکشنبه نیز دانش آموزان یک مدرسه دخترانه دیگر دچار مسمومیت شده و به بیمارستان و مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز