خبرگزاری کار ایران

نیک‌بین در تذکری شفاهی:

عدم معرفی وزیر آموزش و پرورش، دانش‌آموزان و خانواده‌ آنها را دچار بلاتکلیفی کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۰۴۲

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر ضرورت معرفی هر چه سریعتر وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: عدم معرفی وزیر آموزش و پرورش، دانش‌آموزان، خانواده‌های آنها و معلمان را دچار بلاتکلیفی کرده است.

به گزارش ایلنا، جواد نیک‌بین در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز گفت: اولین توصیه‌ام را خطاب به دولت محترم برای چندمین بار عنوان می‌کنم، به فکر دانش‌آموزان کشور باشید چرا که نبود وزیر باعث سردرگمی دانش‌آموزان، والدین و معلمان در کل کشور شده است.

نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل آباد، کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور محترم و محبوب ایران باید هر چه زودتر موضوع انتخاب وزیر آموزش و پرورش را در دستور کار خود قرار داده و وی را به مجلس معرفی کند.

وی خطاب به هیأت رئیسه گفت: نفوذ در کشور چند جنبه دارد، یک نفوذ نفوذی است که مصداق آن در فیلم گاندو به نمایش درآمد و مسائلی که همه مردم از آن مطلع هستند و مصادیق آن نیز در حال حاضر در زندان به سر می‌برند. یکی دیگر از مصادیق نفوذ در کشور نیز این گونه است که طرح‌های اولویت‌دار در مجلس را طرح‌های بیستم و سی‌ام قرار می‌دهند.

نیک‌بین تصریح کرد: مهمترین طرح در مجلس، طرح شفافیت بوده ولی هنوز در دستور کار قرار نگرفته است؛ همین که یک طرح اولویت‌دار در کشور را دست چندم معرفی می‌کنند خود نفوذ است. نفوذ در حمل و نقل ریلی کشور یک نمود و در مجلس شورای اسلامی و سایر نهادها به نحو دیگری نمود دارد. اگر شفافیت که جزء اصلی‌ترین طرح‌های مجلس است زودتر در دستور کار قرار بگیرد قطعا بهتر خواهد شد.

نیکزاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر نماینده مردم کاشمر گفت: هیأت رئیسه بر اساس رأی و نظر نمایندگان و همچنین بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس از جمله تبصره (۱) و (۲) ماده (۱۰۰) آیین‌نامه داخلی کار را پیش می‌برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز