خبرگزاری کار ایران

مصرف بیش از ۲۱۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی فشرده در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۶۵۸

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل از مصرف بیش از ۲۱۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی فشرده در ۳۳۵ روز گذشته سال جاری در اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید حجت مدنی در جمع خبرنگاران از رشد مصرف گاز طبیعی فشرده در استان اردبیل در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: مصرف این سوخت پاک در ۳۳۵ روز گذشته سال جاری، بیش از ۲۱۶ میلیون مترمکعب بوده که در قیاس با مدت مشابه سال قبل ۲.۴ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه گاز طبیعی فشرده سی. ان. جی جایگزینی در بهینه سازی مصرف سوخت کشور است، گفت: تلاش شده سهم گاز طبیعی در سبد سوخت کشور افزایش یابد و از سوی دیگر با توجه به اینکه شبکه گاز در سراسر استان گسترده شده است، امکان استفاده از این سوخت به عنوان سوخت خودروها وجود دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل درصد بسیار پایین میزان آلایندگی را از مزیت این سوخت نسبت به سایر سوخت‌ها دانست و افزود: اهمیت این ویژگی را وقتی بهتر درک می‌کنیم که آمار مرگ و میر ناشی از آلودگی هوا را در نظر بگیریم.

مدنی خاطرنشان کرد: با دارا بودن ۷۰ باب جایگاه عرضه سی‌ان‌جی، به طور میانگین روزانه بالغ بر ۶۴۶ هزار مترمکعب گاز طبیعی فشرده در بازه زمانی یاد شده به خودروهای گازسوز در سراسر استان عرضه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز