خبرگزاری کار ایران

حمایت از دهک‌های پایین و افراد نیازمند توسط سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۹۳۷

مراسم عقد تفاهم نامه همکاری سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اتحادیه تعاونی های عمرانی شهر تهران صبح امروز با هدف حمایت از دهک های پایین جامعه و نیازمندان به منظور ایجاد سرپناه برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی در ابتدای این مراسم با تاکید بر اهمیت آغاز پروژه سرپناه دائمی و موقت برای قشر آسیب پذیر جامعه گفت: هر زمان مشارکت و همکاری مردم، سمن ها و مجموعه های مردم نهاد در جامعه تقویت شد، گره های پیشبرد اهداف نظام و کشور با سهولت بیشتری باز شده است.

وی با تاکید بر اهمیت خلوص و اتکا به خدا برای حرکت به سمت نهادهای مردمی افزود: همان طور که در جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس توانستیم با بهره از ظرفیت‌های مردمی گام بر داریم، اکنون نیز می بایست با کمک و مشارکت مردم حرکت کنیم؛ چرا که هر زمان احساس کنیم به کسی نیازی نداریم بی شک ضربه خواهیم خورد.

احمدی صدر در ادامه بر ضرورت توجه به مشکلات دهک‌های پایین جامعه تاکید و بیان کرد: نگاه حمایتگری به این قشر از جامعه بسیار حائز اهمیت است، از همین رو امروز یقین دارم به برکت ماه شعبان اقداماتی از این دست می‌تواند گره گشایی کارها باشد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران همچنین بر اهمیت و ضرورت عقد تفاهم نامه همکاری سازمان متبوع خود با اتحادیه تعاونی های عمرانی شهر تهران تاکید و خاطر نشان کرد: عملیاتی شدن این توافقنامه بر اساس جدول زمانبندی تعیین شده می تواند برای شهروندان دلگرم کننده باشد. زیرا ما معتقدیم حتی اگر یک خانواده حالش خوب باشد و مردم این حس خوب را ببینند، قطع به یقین این رضایت خاطر در اطرافیان نیز تسری می یابد. به خصوص که اتحادیه تعاونی های عمرانی شهر تهران در زمینه کارآفرینی نیز فعالیت های اثرگذاری دارد.

در ادامه این مراسم خشایار باقرپور، رئیس اتحادیه تعاونی های عمرانی شهر بر اهمیت نقش تعاونی ها در ایجاد و توسعه عدالت اجتماعی تاکید کرد و گفت: بی شک جایگاه مهم و ضرورت همکاری سازمان ها با اتحادیه ها انکارناپذیر است.

وی با یادآوری اینکه تشکل‌های مردم‌ نهاد همواره کمک‌ حال سیستم های کاری بوده و هستند، افزود: در شرایط کنونی کشور باید بیش از پیش زمینه مشارکت‌های مردمی فراهم شود.

باقرپور با بیان اینکه مقوله مسکن برای شهروندان به بحران و چالشی تبدیل شده که باید از همه ظرفیت ها برای برون رفت از این مشکل استفاده شود، گفت: امیدواریم با یک تعامل دوسویه اتفاقات خوبی در کلانشهر تهران رقم بخورد و تعاونی ها در حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر و ایجاد عدالت اجتماعی گام اثرگذاری بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز