خبرگزاری کار ایران

سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری از کارآفرینان پایتخت دعوت به همکاری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۵۸۵

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: امروز در آستانه اعیاد شعبانیه، در راستای شعار سال و تاکیدهای مکرر مقام معظم رهبری، شاهد افتتاح شانزدهمین مرکز کارآفرینی اجتماعی کلانشهر تهران در منطقه ۱۹ هستیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی صدر در آیین آغاز به کار  شانزدهمین مرکز کارآفرینی اجتماعی با قدردانی از زحمات شبانه روزی دست اندرکاران کارآفرینی شهرداری منطقه ۱۹، تصریح کرد: از همه کارآفرینانی که می توانند دست شهروندان جویای کار را بگیرند، دعوت به همکاری می کنیم.

 وی با اشاره به اینکه اگر هر یک از کارآفرینان بتوانند حداقل ۱۰ شغل ایجاد کنند، بی شک آمار اشتغال به طور چشمگیری افزایش می یابد، افزود: بی تردید حل مشکلات حوزه اشتغال با تداوم رویکرد مشارکت و حمایت از کارآفرینان کاهش می یابد.

احمدی صدر بر اهمیت فعالیت مراکز کارآفرینی اجتماعی در مسیر کاهش مشکلات خانواده های آسیب دیده تاکید و بیان کرد: نگاه سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی از جنس حمایت گری با هدف کاهش و حذف آسیب های اجتماعی جامعه تا کمترین حد ممکن است.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران تغییر مسیر مدیریت از مدل ناب اخلاق محور در جامعه به سمت اقداماتی تحت شعار اصول مدرن مدیریتی و امثال این شعارهایی که از نوکری صادقانه و عالمانه به مردم فاصله دارد را اشتباه خواند و گفت: اگر در سیاست گذاری با مدلی غیر از مدل مدیریتی با هدف نوکری مردم اقداماتی را در دستور کار قرار دهیم، مسیر را به غلط رفته ایم.

احمدی صدر با یادآوری اینکه اگر شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی در میان مردم درخشید و آنطور مردم دوستش داشتند و برای بدرقه پیکر مطهرش آنچنان با عظمت حاضر شدند، بی تردید یک کلید واژه داشت و آن اخلاص در عمل و نوکری صادقانه و خالصانه به مردم و میهن برای رضای خدا بوده است، ادامه داد: می بایست در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، اخلاص را سرلوحه کار خود قرار دهیم. زیرا اگر می خواهیم کار فرهنگی را برای مردم انجام دهیم و این حوزه را متحول کنیم، یک راه بیشتر نداریم و آنهم خلوص در عمل و نوکری صادقانه برای مردم است.

در ادامه شهردار منطقه ۱۹ نیز ضمن اعلام خیرمقدم به حاضران مراسم آغاز به کار مرکز کارآفرینی اجتماعی رسالت، فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک گفت و اعلام کرد: معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹ در تلاش است مطابق نگاه ویژه مدیران ارشد شهری، به خصوص دکتر احمدی صدر در حوزه آسیب های اجتماعی حرکت کند.

تورج فرهادی با تاکید بر اهمیت دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه آسیب های اجتماعی خاطر نشان کرد: کارآفرینی و تولید در زمینه های مختلف به ویژه حوزه دانش بنیان از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در شهرداری منطقه ۱۹ این مهم به طور جدی پیگیری می شود.

شهردار منطقه ۱۹ با انتقاد از فراموش شدن مسئولیت های اجتماعی در ریتم تند زندگی شهری گفت: همگی باید بکوشیم با گام برداشتن در مسیر مسئولیت های اجتماعی و تقویت مشارکت های مردمی از یک سو شرایط تحقق عدالت اجتماعی را فراهم کرده و از سوی دیگر روحیه همکاری و امید را در بین شهروندان تقویت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز