خبرگزاری کار ایران

در پی افزایش قیمت مرغ صورت گرفت؛

هشدار صریح جهاد کشاورزی لرستان به فروشندگان مرغ در سطح استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۲۲۰

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان ضمن هشدار به فروشندگان مرغ، گفت: تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مرغ، قیمت را تعیین کنند.

به گزارش ایلنا، سید عماد شاهرخی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برخی نارضایتی‌ها در حوزه افزایش قیمت مرغ در استان اظهار داشت: قیمت فروش مرغ به مردم در سطح استان بالاتر از قیمت تصمیم گیری است و در صورت مشاهده با فروشندگان برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: بر اساس قیمت مصوب که به اتحادیه ها هم از قبل تصویب شد هر کیلو گرم ۶۳ هزار تومان می شود و هر مغازه ای بالاتر از این رقم می شود حتماً از سوی بازرسان اعمال قانون می شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه به ارائه دهندگان نیز تذکرات لازم داده شده اظهار داشت: در این زمینه نیز تذکرات لازم به کشتارگاه های استان داده شده است که در صورت عدم رعایت موارد قانونی محل فعالیت آنها پلمپ خواهد شد.

شاهرخی از مردم استان خواست هر مغازه ای اقدام به فروش مرغ بالاتر از ۶۳ هزار تومان آن را به ما گزارش داد که قانون را در صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: در صورت عدم تصمیم گیری قیمت از سوی دیگر پیشنهادها  برای کنترل و تنظیم بازار و جلوگیری از عرضه خارج از قیمت، مرغ منجمد را که حدودا 3000 تن موجود است را با قیمت 50 هزار تومان روانه بازار می کنیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز