خبرگزاری کار ایران

پس از انجام تعمیرات؛

واحد شماره چهار بخاری نیروگاه شهید رجایی به مدار تولید بازگشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۰۲۷

مدیر نیروگاه بخار شهید رجایی گفت: واحد شماره 4 بخاری نیروگاه شهید رجایی قزوین پس از پایان تعمیرات بازدید دوره‌ای، دوباره به شبکه سراسری تولید برق کشور پیوست.

به گزارش ایلنا، حبیب شریفی در تشریح خبر بازگشت دوباره واحد شماره 4 بخاری به مدار تولید برق گفت: واحد 250 مگاواتی شماره چهار بخاری این نیروگاه که در بهمن ماه 1401 برای انجام تعمیرات بازدید دوره‌ای و به منظور بالا بردن سطح آمادگی تولید برق در پیک تابستان از مدار تولید برق خارج شده بود، پس از 12 روز تلاش بی وقفه متخصصان نیروگاه شهیدرجایی، دوباره به مدار تولید بازگشت.

مدیر نیروگاه بخار شهید رجایی افزود: بازدید از فن‌ها و الکتروموتورهای 6.6 کیلو ولت، دمونتاژ، مونتاژ و تست والوهای بای پاس، بازدید دوره‌ای مشعل‌ها، بخشی از فعالیت‌های تعمیراتی بود که از سوی متخصصان امور مکانیک به انجام رسید.

وی ادامه داد: در حوزه فعالیت‌های امور ابزار دقیق هم تعمیرات و بازدیدهایی انجام شد.

این مسئول یادآور شد: نیروگاه 2042 مگاواتی شهید رجایی قزوین متشکل از 13 واحد بخاری و گازی با تولید بیش از 12 میلیارد کیلووات ساعت انرژی در سال، بیش از 3 ونیم درصد برق کشور را تامین می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز