خبرگزاری کار ایران

در پی وزش باد گرم؛

حدودا ۲ هکتار از مناطق جنگلی گیلان دچار آتش سوزی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۶۴۰

بیش از ۱۹ هزار مترمربع از مناطق جنگلی گیلان به دلیل وزش باد گرم دچار آتش سوزی شده که بخش زیادی از آن با تلاش نیرو‌های امدادی و منابع طبیعی مهار شد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: در پی وزش باد گرم نزدیک ۲ هکتار از جنگل‌های شهرستان‌های تالش ، ماسال ، سیاهکل و پره سر رضوانشهر از عصر دیروز اول اسفند، به صورت سطحی دچار آتش سوزی شدند که نیرو‌های یگان حفاظت این اداره کل، قرقبانان مناطق، نیرو‌های آتش نشانی، بخشداری‌ها و نیرو‌های مردمی موفق شدند آتش سوزی در جنگل‌های ماسال، سیاهکل و پره سر را مهار کنند.

سرخوش کرم زاده گفت: تنها یک مورد حریق در منطقه نارنج دول شهرستان تالش به وسعت یک هکتار هنوز به صورت کامل خاموش نشده و نیرو‌های یگان حفاظت و امدادی در تلاشند تا آتش را مهار کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: باتوجه به وزش باد گرم و افزایش دما در استان ، مردم مناطق جنگلی و مسافران از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی جدا خودداری کنند و در صورت روشن کردن آتش، پیش از ترک محل، از خاموش بودن آتش مطمئن شوند.

سرخوش کرم زاده از مردم خواست درصورت مشاهده حریق در جنگل‌های گیلان ، فوری مورد را به شماره امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز